Toch wel een leuke reclame weer nietwaar. 🙂
Fijne dag nog. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. schitterende reclame Jan,
    hoe hebben ze het kunnen maken?
    Welterusten

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Ik lust wel een stukje van die kaas! Hoewel ik eigenlijk altijd dacht dat je van spinazie zo sterk werd…!! 😉

    Like

  3. datzalwel schreef:

    Ik zag alleen niet dat ie er ook uit kwam, maar ik neem het maar aan want ik hou van een goede afloop.
    Groetjes.

    Like

  4. Blog Zonder Naam schreef:

    Ooooo ja…… Deze ken ik!!!! Een van de favoriten van mijn man! De kaas reclame van de sterke muis… Het was een van de eerste filmpes die we op Youtube bekeken, omdat mijn man er meteen we g van was toen hij ´m bij een ander gezien had! En dan vooral de ondersteunende muziek erbij, heel wat anders dan hier in Nederland. Maar ja, dan moet je ook cheddar in de muizeval voor stoppen!

    Like

  5. Leo's mening schreef:

    Dit is een al wat oudere spot. Maar wat voor een, de boodschap komt helemaal over en er zit nog een stukje humor in ook. Reclame hoeft niet vervelend of stom te zijn, al heb ik veel vakgenoten die daar heel anders over denken, getuigen hetgeen er momenteel wordt uitgezet op de diverse media…

    Like

  6. ɐpuıןǝɯɯǝ schreef:

    Hihi, ik ken ‘m dan wel al maar hij blijft geweldig om te zien. Knap werk van de makers 😀
    Oeh, ik zie bij de “volgende” filmpjes een poes staan, daar ga ik eens effies op klikken, kijken wat daar weer voor iets leuks te zien is ;-).

    Like

  7. rietepietz schreef:

    Tjonge , wat moet dát een werk geweest zijn om te maken , maar zó leuk !
    Als álle reclame zo zou zijn hoeven ze van mij geen programma’s meer tussen de reclameblokken te stoppen -)

    Like

  8. Sportschool voor muizen?

    Ik las toevallig vandaag in de krant dat ze zwarte muizen als opsporingsdieren kunnen trainen in een periode van 2 maanden.
    Voor drugs, explosieven en zo.
    Ze gaan nog 1,5 jaar mee ook!

    Like

  9. Billy schreef:

    had ‘m ook al eerder gezien
    Je gebruikt maar beter een stukje brood op die muizenval… 😉

    Like

  10. oma schreef:

    Ha Jan,

    Dan zijn reklame wel leuk om te zien, snif en het liep ook nog goed af. oma

    ot, je conclusie is denk ik de juiste.
    De manier van handelen en denken is volgens mij altijd al door mensen aan tijd bijgesteld.

    Like

Geef een reactie

