Een kleine 8 minuten blunderen, dus lachem.
Pas jij wel op!?
Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. ɐpuıןǝɯɯǝ schreef:

    Oh heeeerlijk. Daar kan ik de hele dag wel naar kijken (toch best veilig he? Hihi). Wat een smakken! Geweldig,

    Slaap lekker J@n!

    Like

  2. datzalwel schreef:

    Dit was toch een hoog gehalte dom dommer domst.:-)
    Groetjes.

    Like

  3. miss Marple schreef:

    Hahahaaaaa…geweldig Jan!!! 🙂 Er zaten hele leuke stukjes tussen, maar ook een aantal zeer pijnlijke!!
    Groetjes, Mar

    Like

  4. Blog Zonder Naam schreef:

    Sommige auw-momenten zijn pijnlijk per ongeluk, anderen vragen er zelf om….. {om uit gelachen te worden!}

    Like

  5. Bettje schreef:

    Morguh J@nus, geweldig weer hoe stom mensen kunnen doen hihi, wat een idioot die met die rits *grinnik* maar wel lachuh 😉 Have a nice day! X

    Like

  6. hahaha…. heb hier kostelijk om gelachen Jan,
    fijne dag verder

    Like

  7. rietepietz schreef:

    Spannend ,eens zien of hier óók de reactie verdwijnt ,het zou toch niet besmettelijk zijn want ik zag dat Emmelinda ook last heeft van reacties die in de spam verdwijnen …..

    Like

  8. Inge schreef:

    Heerlijke filmpjes, Ik ben er sinds kort achter dat je iedere dag van 6 tot 7 op sbs6 een uur lang bloopers kunt kijken. Geweldig en wat gaat er veel mis tijdens het maken van filmpjes. Moet zeggen dat wij tijdens al onze filmpjes weinig bloopers hebben gemaakt. Een keer uitglijden en in het zwembad vallen was het ergste!

    groetjes Inge

    Like

  9. rietepietz schreef:

    gelukkig dat het weer opgelost is maar natuurlijk kon jij er niets aan doen J@n ,ik had bij meer mensen het probleem vandaag ,en ik zag dat Emmelinda ook in de spam terecht kwam bij jou en gisteren ook bij mij !

    Zijn óók bloopers natuurlijk maar minder pijnlijk dan wat jijweer op film hebt hier ….heel veel grote au !!!!

    Like

  10. roadlaura1969 schreef:

    Blunders altijd leuk hahaha Het enige wat ik op tv misselijk vind ouders die kids van nog geen 5 j filmen tijdens een pijnlijke blunder,daar stopt voor mij de fun,maar verder die oud genoeg zijn whahaha

    Like

  11. Suske schreef:

    na het zien van deze blunders pas ik op!

    Like

Geef een reactie

