Wij hebben geen kleinkinderen en ik zou na het zien van de plaatjes bijna zeggen : Gelukkig maar.

Prettig weekend! Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel schreef:

    Ondanks alles toch vertederend 😉
    Groetjes.

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Hahahaaaaa….ja Jan, wees maar blij want als je op zulke kinderen moet passen….in een onbewaakt ogenblik kunnen ze heel wat aanrichten!!! 🙂
    Fijne zaterdag Jan.

    Like

  3. Blog Zonder Naam schreef:

    Op veel foto’s kun je zien de kinderen grote mensen imiteren…..

    Eh…. en in dat geval:…… ik ben toch benieuwd hoe en wat er in sommige gezinnen gegeten wordt….

    Like

  4. Op jou leeftijd kanik dat indenken, J@n
    Hoewel als je er ‘midden in zit’ het super voelt.
    Zeker zo’n natte rug 😉

    Like

  5. jeetje Jan…. je zult zo’n kinderen maar hebben pffff….

    Like

  6. Bettje schreef:

    Wat een heerlijke smeerpoetsen zijn het hè hihi, fijn weekend J@nus, liefs!

    Like

  7. Leo's mening schreef:

    Het zou mooi zijn als je kinderen of kleinkinderen zou kunnen adopteren. Gewoon uitzoeken, op basis van een omschrijving, foto en zo meer. Dat je kunt kiezen voor wat je zelf leuk vindt. Het zou mij wel passen…anders word ik nooit echt opa vrees ik…

    Like

  8. Inge schreef:

    Ik mis bijna de foto vanThomas die in zn ledikantje zit en al het nieuwe behang van de muur heeft getrokken….. Kon ik m niet meer achter het behang plakken 😉

    Like

  9. ɐpuıןǝɯɯǝ schreef:

    Hahaha, owowow ik ben in ieder geval blij dat we hier uit die fase zijn. Echte viespeuken waren ze nou ook weer niet maar zo nu en dan…Ik ben wel kampioen geworden in vlekken verwijderen hahaha :D.

    Like

  10. roadlaura1969 schreef:

    Wij hebben geen kinderen dus kleinkinderen komen er dus ook niet,ik vind dit wel altijd heerlijk om te zien hahaha 🙂

    Like

  11. A van de Aa schreef:

    Ik zou ze graag willen hebben, maar geen nakommelingen.
    Toch prachtig die toekomst.

    Like

  12. VoorHetBlogGezet schreef:

    Nohou, je weet niet wat je mist hoor. Onze kleinzoon heeft gisteren de Ipone van Opa van een splinterglas schermpje voorzien. Fijn weekend, groetjes Ria

    Like

  13. oma schreef:

    Ha Jan,

    Zullen wij als kind deze dingen ook gedaan hebben? oma

    Like

  14. rietepietz schreef:

    ja zo zie je maar weer J@n , ieder nadeel heeft z’n voordeel 😉 Maar inderdaad ,het kunnen boefjes zijn hoor al kun je met een beetje opletten toch wel veel voorkomen ….maar ja , dán missen we dit soort onwijs leuke foto’s weer 😉

    Like

  15. Suske schreef:

    poeslief is dat ene kindje in ieder geval.

    Like

  16. Billy schreef:

    hahaha, dit staat ons misschien nog wel te wachten… 😉

    Like

Geef een reactie

