Probeer dat thuis niet na te doen. 😉
Wel een leuke stunt hè.
De groeten. houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Knap staaltje en ik zal dat idd thuis maar niet proberen! 😉
    Groetjes

    Like

  2. zou het niet in mijn hoofd halen om dat te proberen,
    fijne dag Jan

    Like

  3. Ze worden weleens onderschat, maar velen zijn kunstenaars in hun vakgebied.
    Leuk dit te zien!

    Like

  4. datzalwel schreef:

    Daar is wat oefening aan vooraf gegaan.
    Groetjes.

    Like

  5. ɐpuıןǝɯɯǝ schreef:

    Coooooool, wat gaaf zeg. Ik vraag me af hoeveel er gesneuveld is eer dit zo perfekt uitgevoerd kon worden hahaha 😉

    Like

  6. Blog Zonder Naam schreef:

    Zo……en nu een Jägermeister…
    PROOST!!

    Like

  7. rietepietz schreef:

    En ik ben al blij als ik een glas wáter zonder knoeien onder de kraan kan vullen 😉
    Wát een vakmanschap zeg!

    Like

  8. oma schreef:

    Ha Jan,

    Wees maar niet ongerust dat ik dit zou nadoen, het valt allemaal op de grond. oma

    Like

  9. oma schreef:

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma kun je straks beluisteren op onze weblog en nu al op de website waar de programma’s staan: http://www.wir-3.com/ kies voor radio de BOM

    Like

  10. Leo's mening schreef:

    Als ik een paar glazen wijn vul vanuit een fles en niet mors krijg ik ook altijd applaus….

    Like

Geef een reactie

