een  paar komt een 3-sterren restaurant binnen.

De  ober vraagt wat ze willen drinken.

Zegt de vrouw:

“Voor  mij roze champagne”.

De  ober vraagt: “En voor meneer?”

Zegt de vrouw:

Een glas plat water”.

De  ober blijft discreet en brengt het  gevraagde.

Even later komt hij vragen of ze hun keuze hebben gemaakt.

Zegt de vrouw:

“Jazeker als voorgerecht neem ik foie gras,

dan een halve kreeft,

dan canard l’orange en als nagerecht kaas

en een aardbeientaartje.

En om te drinken mag je me een halve fles Petrus van 1989 geven’.

‘En voor meneer’? vraagt de ober.

Zegt de vrouw opnieuw:

‘Voor meneer enkele blaadjes sla als voorgerecht,

dan gekookte wortelen

 

en als nagerecht een ijsje op basis van rauwe worteltjes en om te drinken een glas groentesap’.

De ober ietwat gegeneerd zegt: ‘Meneer is zeker op dieet’?

Waarop de vrouw antwoordt:

Nee,  maar zolang meneer overal gaat wippen als een konijn,

zal meneer ook eten als een konijn

 

Fijne dag nog. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Oeps…..en meneer doet dat nog braaf ook! 😉
    Groetjes

    Like

  2. Blog Zonder Naam schreef:

    En aangezien meneer niet tegenstribbelt is meneer vrij ‘hand-tam’……(anders zou hij wel anders piepen! Of zoals een ritse ram betaamt onmiddelijk tegen haar aan zijken)

    Like

  3. ɐpuıןǝɯɯǝ schreef:

    Hahaha, ik kende ‘m al maar hij blijft gewoon leuk. Maareuh J@n, op welke woorden heb jij allemaal zitten googlen om dat laatste plaatje te kunnen krijgen? Hahaha.

    Like

  4. hihihi…. een goeie Jan,
    fijne dag verder

    Like

  5. Bettje schreef:

    Whahaha da’s een leuke! Leuk die plaatjes erbij! Have a nice day dear J@nus 😉

    Like

  6. Verdorie, ik krijg dat ook altijd te eten!

    Like

  7. datzalwel schreef:

    Een tam konijn….
    Groetjes.

    Like

  8. rietepietz schreef:

    Wat een leuke manier om een mop te presenteren zo met die plaatjes !
    Waarschijnlijk is dit wel het laatste gezamenlijke etentje van dit echtpaar zou ik zo denken 😉

    Like

  9. oma schreef:

    Ha Jan,

    Daarom durfde ik niet te zeggen dat ik als een konijn at tijdens het afvallen. oma

    Like

Geef een reactie

