Een Amerikaans gezin uit Woodstock is afgelopen woensdag geplunderd na het plaatsen van een ongelukkig geformuleerde advertentie op de Amerikaanse advertentiesite Craigslist. Michael Vercher schreef in zijn advertentie: ‘Vrij grote rommelmarkt. Wegens verhuizing is alles gratis mee te nemen. Dus kom en neem maar wat je wil en zoveel je wilt.’ De volgende dag kwam een menigte naar het door Vercher opgeven adres. Hij en zijn gezin waren op dat moment niet thuis, maar de menigte besloot het huis eigenhandig open te breken en bijna de volledige huisraad mee te nemen. “Het is een nachtmerrie”, zegt Vercher, die geen inboedelverzekering heeft afgesloten. “Ik had nooit verwacht dat mensen alles zomaar uit ons huis zouden halen.” De politie is nu op zoek naar de mensen die de deur hebben opengebroken.

Ik was het niet hoor!

De groeten. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Nou….ik weet het niet Jan of jij het niet was. Jij had i.i.g. wel die advertentie gelezen! 😉
    Groetjes…

    Like

  2. ɐpuıןǝɯɯǝ schreef:

    Misschien een Facebookadvertentie hahaha. Tjemig hoe onnozel ook he…

    Like

  3. jeetje, wat een advertentie….
    Het zal je toch maar gebeuren.

    Like

  4. roadlaura1969 schreef:

    Zo zeg dat was pas een garageSale, maar mensen worden steeds gekker wie breekt nu een deur open the amerian way of life pfff

    Like

  5. Boerin zonder Naam schreef:

    Oeps…… Het zal je maar overkomen…..

    Like

  6. rietepietz schreef:

    Ik was het óók niet hoor ,ik had de advertentie zelfs niet gezin ! Zal wel een internet hype geweest zijn ,feestje of zo? 😉

    Like

  7. Suske schreef:

    natuurlijk was ik het weer !
    dat weet toch iedereen ?

    Like

  8. datzalwel schreef:

    Hij had beter de deur open kunnen laten .
    Groetjes.

    Like

  9. oma schreef:

    Ha Jan,

    Ja dat zeggen ze allemaal, waar was je op het bewuste tijdstip, vroeg Baantjer zich af.
    Wel een stomme advertentie, je vraagt erom. oma

    ot, dank je voor de tip, wist niet dat brood helpt bij pepers. oma

    Like

  10. Geronimo schreef:

    Tsja….en wat doen ze er tegen? De daders worden vast nooit gevonden. En dan nog…..

    Like

  11. Billy schreef:

    wat een ramp!
    In het vervolg zal die wel opletten met zijn stijl van communiceren… 😉

    Like

Geef een reactie

