Het is ook wel vervelend als je de krant wil lezen en die luie kat ligt er op. 😉
Nog een prettige dag. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel schreef:

    Wat een geduldige vredelievende poes, die duif speelt eigenlijk met haar leven. Leuk!!!!!!!!
    Groetjes.

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Hartstikke schattig, maar ik zou toch wel bang zijn dat het een keer fout gaat.

    Like

  3. ɐpuıןǝɯɯǝ schreef:

    Net alsof die vogel ‘m ook nog uitlacht hahaha….

    Like

  4. Leo's mening schreef:

    Geweldig natuurlijk…..en je ziet dat die poes altijd zijn/haar karakter zal behouden, vooral als hij/zij gestoord wordt tijdens het lekker liggen…

    Like

  5. Och wat leuk….. geweldig om te zien hoeveel geduld die poes kan opbrengen,
    fijne zonnige dag toegewenst Jan

    Like

  6. roadlaura1969 schreef:

    Hahaha wat lief en wat een geduld die kat liet zich niet vh krantje lokken en de duif had ook zijn plezier roekoekoek 😉

    Like

  7. rietepietz schreef:

    je zóu toch zeggen dat die duif met z’n leven speelt ,het zal dus wel een vredesduif zijn 😉

    Like

  8. Raaf schreef:

    Zozo…die duif is niet voor de poes zeg! of……..hihi;)
    Prachtig filmpje en ik heb er van zitten genieten, dankje Jan;)
    Liefs voor Joke en jou van ons hiero…;)

    Like

  9. oma schreef:

    Ha Jan,

    Als ze samen onder het zelfde dak wonen kunnen ze het goed vinden, merk ik hier wel. oma

    Like

  10. Bertus schreef:

    Morguh Janus, gezellig en wat een geduld heeft het poezenbeessie met de duif…mooi filmpje! Prettige woensdag X

    Like

Geef een reactie

