En verder wens ik je nog een hele fijne dag. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. ɐpuıןǝɯɯǝ schreef:

    Whaahaa dat plaatje er ook boven! Nou, volgens mij kan ik nooit meer een sms versturen zonder aan deze mop te denken hahaha 😉

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Hahahaaaaaaaaa….dat hebben ze leuk bedacht!! 🙂
    Truste Jan en tot morgen maar weer.

    Like

  3. miss Marple schreef:

    Grinnnnnn…Emmelinda is er helemaal van ondersteboven zie ik. 😉

    Like

  4. hahaha…. erg leuk Jan,
    fijne dag verder

    Like

  5. datzalwel schreef:

    Je kunt ook voor de broodnodige variatie eens aan de andere kant gaan liggen :-)))
    Groetjes.

    Like

  6. Bettje schreef:

    Whahaha ja pcies wat Emmelinda schrijft hihi, leuke mop J@nus!
    Fijne dag nog, liefs

    Like

  7. roadlaura1969 schreef:

    Heerlijk die humor en wij maar schrijven even een sms hahaha 😉

    Like

  8. Marianne schreef:

    Hahaha…dit is humor van de bovenste plank, leuk gevonden weer J@n.

    Ik wens je nog een fijne avond.

    Liefs Marianne

    Like

  9. Billy schreef:

    wij hebben gelukkig nog een tijdje te gaan… 😉

    Like

  10. oma schreef:

    Ha Jan,

    Ik dacht dat SMS heel wat anders betekende. oma

    Kwallen, vrouwen en ruimte afval is gewoon bij elkaar geraapt, maar soms zegt men wel eens wat een kwal, verder weet ik het ook niet.

    Like

  11. rietepietz schreef:

    Hoe breng ik dit nou zonder Henk in z’n Hend te zetten , ik sms wél maar Henk heeft er niets mee .We zijn inderdaad al meer dan 50 jaar getrouwd maar het sms geschil doet zich pas een jaar of 8 voor ;-)maar

    Like

  12. Suske schreef:

    nu weet ik weer wat ik aan sinterklaas zal vragen. iets om sms te doen !

    Like

  13. Inge schreef:

    Hahaha ik kan toch nooit meer een smsje versturen zonder aan deze mop te denken 🙂

    Like

  14. Leo's mening schreef:

    Geweldig….van harte proficiat voor het echtpaar dat zo typerend meemaakt wat anderen ook doen. Zouden we 50 jaar wachten op dit moment? Soms met Sinterklaas???

    Like

Geef een reactie

