En dat allemaal opgebouwd met onderdelen van horloges en nee hoor, dat heb ik niet gemaakt!

Nog een prettig weekend. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel schreef:

    Ik zag helaas niet hoe laat het eigennlijk was dus geef mij mijn eigen simpele polshorloge maar.
    Groetjes.

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Nou Jan, degene die deze kunstwerkjes gemaakt heeft is anders ook goed bij de tijd! Knap hoor, dat iemand zo creatief kan zijn met horloges!
    Groetjes, Mar

    Like

  3. prachtige kunstwerkjes Jan, heel knap,
    geniet van het weekend,
    groetjes Greetje

    Like

  4. Emmelinda schreef:

    Oh, wat is dat léuk! Wat een gepriegel ook zeg. Mooi om te zien :D.
    Fijn weekend J@n.

    Like

  5. Billy schreef:

    daarvoor moet je wel heel creatief zijn!
    (en dat ben ik ook niet… 😉 )

    Like

  6. vlinder schreef:

    Die zijn goed bij de tijd zeg!
    Want je moet er maar op komen zoiets te ontwerpen…héél erg mooi!
    Fijn weekeind met liefs voor jou en Joke van mij…;)

    Like

  7. hartelijkehothulk schreef:

    Leuke hobby!

    Like

  8. oma schreef:

    Ha Jan,

    Dat is erg mooi gemaakt, dat is priegelwerk. oma

    Like

  9. Dwarsbongel schreef:

    Tjee, als je DAT om je pols moet dragen!!! Dat kan pas als je geen deelnemer meer bent aan het arbeidsproces…

    Like

  10. Waa is de tijd gebleven dat je zoiets ook echt om je pols droeg…..

    Like

  11. Bettina schreef:

    Dit zijn echt juweeltjes zeg, alleen niet handig klok kijken hihi

    Like

  12. Rietepietz;-) schreef:

    Héél bijzonder gemaakt allemaal , heb je natuurlijk niéts om klok te kijken maar toch , héél mooi om te zien !

    Like

Geef een reactie

