Je verstaat ze wel niet, maar de beelden zeggen genoeg:


Wie weet kan je het nog eens gebruiken, het gaat zo te zien heel simpel.
De groeten. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. heel interessant Jan, moet ik toch eens proberen…..
    trusten en een goede nacht,
    Greetje

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Jeetje hoe komen ze erop!? Heb jij het al eens geprobeerd Jan, of Joke? Ik ga het beslist eens proberen, ben benieuwd of het me lukt!
    Groetjes

    Like

  3. Blog Zonder Naam schreef:

    Om als extra tip aan dit filmpje toe te voegen:
    Het ei moet hiervoor wel VERS zijn, en regelmatig gekeerd!
    De eidooier kan namelijk uitlopen bij een ouder ei en dan lukt dit trucje dus niet. Gebruik in dat geval dus een reguliere eischeider.
    Neem ook voor dit kunstje een SCHONE fles (!) met een wijde hals. De doorsnee flessen die wij kennen zijn eigelijk te smal van flessehals, maar met bijvoorbeeld een plastic slasaus of mayonaise fles zou het moeten kunnen.

    Like

  4. Emmelinda schreef:

    Oh?? Wat grappig zeg. Sta ik altijd te pielen en vieze vingers te krijgen…kan het ook zo simpel? Nou jaaaa zeg. Ik heb een doos eieren staan. Flesjes zat. Ik denk dat ik weet waar ik me vanmiddag bezig mee ga houden hahaha ;-).

    Like

  5. Bettina schreef:

    Ondanks dat mijn Chinees (toch?) niet zo best is meer, is het goed te volgen en wat een tip, thanksxxx Geniet van deze mooie herfstdag Janus! X

    Like

  6. hartelijkehothulk schreef:

    Gloeiende, gloeiende, en ik maar lopen klooien met dat scheiden!
    Itsse simpel!

    Like

  7. Suske schreef:

    het zal wel niet zo makkelijk zijn als dit filmpje ons doet veronderstellen.
    dus ik pas !

    Like

  8. Leo's mening schreef:

    Je kunt er maar druk mee zijn. Maar zo ben je wel in staat om dingen te ont- of bevruchten. Zou dat wellicht iets zijn wat ze daan in de laboratoria uittesten? Dit oogt onschuldig, voor je het weet ben je bezig met veredeling van rassen en zo….

    Like

  9. Billy schreef:

    dat lijkt me een heel handige truc!

    Like

  10. Marianne schreef:

    Dat is toch wel heel handig en super makkelijk als je het zo ziet, zeker het proberen waard..

    Nog een fijne avond J@n.

    Liefs Marianne

    Like

  11. Rietepietz;-) schreef:

    éitjer hé ! 😉 Het vált te proberen natuurlijk al heb je er wél een hoop afwas van ;-)Ik gooi altijd gewoon de dooier een paar keer over in de eierschaalhelpten ,hoef je alleen je handen maar te wassen !

    Like

  12. oma schreef:

    Ha Jan,

    Wel handig, kan de tekst nog niet zo goed meelezen. oma

    Like

Geef een reactie

