Zoals je ziet ben ik vandaag volledig op de hoogte.

Sorrie voor de mensen met hoogtevrees, maar ik kan je verzekeren dat je hier niet van afvalt, anders bleef ik er nog wat langer naar kijken. 😉

Prettig weekend! Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Om duizelig van te worden…. ik heb hoogtevrees,
    wel erg mooie foto’s,
    fijn weekend voor jou

    Like

  2. Marianne schreef:

    Ik krijg het al in m’n buik als ik er naar kijk, ik heb namelijk ook hoogtevrees..

    Het zijn wel prachtige foto’s..

    Ik wens je een fijn weekend J@n.

    Liefs Marianne

    Like

  3. miss Marple schreef:

    Getverderrie……die op dat laddertje…voor geen prijs dat ik dat doe! Geen van al die dingen!
    Ik wens jullie weer een fijn weekend Jan.

    Like

  4. Leo's mening schreef:

    Bij mij begin het al te kloppen in mijn voeten, dan in mijn buik en dan in mijn bol. Hoogtevrees komt in vele varianten, maar dit soort beelden wekt bij mij iets op wat me vast doet blijven staan onder een hoog gebouw, en zeker wetend er nooit in naar boven te gaan. Nooit op een bergrandje, nooit over iets smals op grote hoogte….moet er niet aan denken. Heb er bij het vliegen geen enkele last van, maar gebouwen en rotsen en zo…niks voor mij…

    Like

  5. hartelijkehothulk schreef:

    Ik wil best afvallen
    Maar dan met kilo´s
    Hier krijg ik regelrecht de zenuwen van
    En vraag mij altijd af, welke gek wil dit?

    Like

  6. Jeroen schreef:

    Geef mijn portie maar aan fikkie.
    Ik heb al hoogtevrees als ik in een diep bord kijk.
    Die van die tweede foto hoeven iig niet bang te zijn dat hun spullen gestolen worden.
    Fijn weekend!

    Like

    • J@n. schreef:

      Hoi Geronimo, leef jij ook nog?
      Ik dacht al dat je mss wel in een of andere afgrond was gevallen. 😉
      En idd, die spullen, daar blijft iedereen van af. 🙂
      Jullie ook een fijn weekend!

      Like

  7. vlinder schreef:

    WHAAAAAAAAAAAAAA vreselijke plaatjes Jan! en dan te bedenken,dat m,n oudste dochter en haar vriend als hobby heeft “klimmen” hou ik m,n hart alweer vast als ze straks hun hobby weer gaan uitoefenen in Zuid Spanje.
    (heeft ze niet van mij hoor) want ik heb een ontzettende hoogtevrees.
    Fijn weekeind voor jou en Joke met liefs van mij enne…ik blijf maar met beide voetjes op de grond staan hihi;)

    Like

  8. Billy schreef:

    ik zou ze het niet nadoen!

    Like

  9. Emmelinda schreef:

    Moooooooooi die man op het koord die omgevingen op al die foto’s. Wauw. Ook al moet ik er niet aan denken maar éven te moeten ruilen…brrrrr.

    Like

  10. datzalwel schreef:

    Er zijn dus meer niet durvers dan durvers daarom blijven dit soort beelden altijd spectaculair. En nee ik val er ook niet vanaf zou gemakkelijk zijn.
    Groetjes.

    Like

  11. Rietepietz;-) schreef:

    Dit soort stunts moet je natuurlijk niét uithalen als je “de hoogte hebt” ! Maar ik hoop van harte dat sommig dingen een beetje geholpen zijn door een beetje fotobewerking 😉

    Like

  12. oma schreef:

    Ha Jan,

    Heel mooi wat ze doen, maar ik ga niet meer zo hoog, wel gedaan.
    Vandaag zoon aan het boom klimmen geweest, ook hoog. oma

    Like

  13. febe schreef:

    Dat is durven, zeg! Die hebben geen hoogtevrees

    Like

Geef een reactie

