Het filmpje duurt een kleine 7 minuten, maar als je ff tijd hebt en belangstelling hebt voor die Marsreis moet je toch eens kijken:


Best wel de moeite waard nietwaar?
Fijne dag nog. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel schreef:

    De moeite waard.
    groetjes.

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Absoluut de moeite waard Jan!! Gaaf hoor!
    Groetjes…

    Like

  3. Emmelinda schreef:

    Mooi ook dat applaus van al die mensen bij elkaar :D. Wat moet daar een spanning aan vooraf gaan!

    Like

  4. Jan, je hebt gelijk, dat was ECHT de moeite waard, hele mooie reis.

    Like

  5. Dwarsbongel schreef:

    Zou André Kuipers zo’n landing prettiger gevonden hebben? Schwie-ie-iek!!! Ik geloof dat ik na de eerste stuiter al m’n maag de verkeerde kant op geleegd zou hebben…

    Like

  6. Dwarsbongel schreef:

    Enne, nog wat: knap van die cameraman, dat ‘ie dat filmpje heeft kunnen opnemen! Ik bedoel degene die is meegereisd! ;))

    Like

  7. Rietepietz;-) schreef:

    Ik heb niet zoveel met de ruimtevaart en dit soort filmpjes dat meestal bestaat uit voor het grootste deel geanimeerde beelden .Die zeggen dus weinig over de échte beelden denk ik !
    maar voor de liefhebber natuurlijk een “must”dit filmpje !

    Like

  8. Billy schreef:

    je vraagt je eigenlijk af hoe ze zo’n filmpje in elkaar steken…

    Like

  9. oma schreef:

    Ha Jan,

    De ruimte blijft tot de verbeelding spreken, en er is toch heel veel mee bereikt.
    Bij de eerste maanlanding, konden we ons niet voorstellen dat we naar Mars zouden gaan. oma

    ot, dat heb je goed gezien, het hout is erg jong net als Matthijs.
    De wil om te presteren is duidelijk aanwezig.

    Like

Geef een reactie

