Kijk, dit krijg je nou als je op het juiste moment afdrukt.
Bij de meeste plaatjes zit er wel een hoge mate van geluk.
Geluk wens ik je deze nieuwe week ook weer toe en niet alleen bij het fotograferen.
De groeten. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel schreef:

    Zo wil ik het ook ooit kunnen.
    Groetjes.

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Kijk op zo’n moment wacht ik nou ook! Hoewel ik al een paar aardige toevalstreffers heb gemaakt met mijn camera.

    Like

  3. Emmelinda schreef:

    Prachtig is dat. Je vult stiekem de rest ook in he? Tenminste, ik zit te “Oeh-en” omdat ik bij sommige foto’s de pijn al voel die er gaat komen maar op het moment van klikken nog nét niet was ;-).

    Like

  4. Bettina schreef:

    Morguh Janus, er zitten hele grappige en leuke bij…idd een hoog OEH-gehalte hihi
    Fijne maandag ☼

    Like

  5. goede morgen Jan,
    zitten mooie opnames tussen, je moet wel snel met je camera kunnen reageren…
    Goed begin van de nieuwe week.

    Like

  6. roadlaura1969 schreef:

    Ook jij een geweldige week, ja en bijna alles draait om het juiste moment 😉

    Like

  7. hartelijkehothulk schreef:

    Leuke momenten.
    Ben blij dat ik niet bij die eerste foto erbij was.

    Like

  8. Billy schreef:

    een fractie van een seconde kan voor een (professioneel) fotograaf een wereld van verschil maken (financieel)

    Like

  9. oma schreef:

    Ha Jan,

    Stuk voor stuk mooie foto’s, de een met veel geduld, de ander met veel geluk. oma

    Like

  10. Rietepietz;-) schreef:

    ja zeker een beetje geluk maar óók toevallig de juiste camera instelling om dit soort mooie foto’s te maken 😉

    Like

  11. Dwarsbongel schreef:

    Nou, daar zitten wel een paar “AU”-momenten bij zeg…!

    Like

Geef een reactie

