Dit filmpje werd me door Mar toegestuurd, waarvoor mijn dank!

Ze bedoelde hiermee dat ik deze cursus op mijn leeftijd wel nodig heb. 😉
Oké, maar ik heb zo’n moeite om het allemaal te onthouden…….
De groeten. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel schreef:

    Geweldig, helaas voor velen herkenbaar.
    Groetjes.

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Ach Jan niet getreurd, zoals Joke zegt…voor velen herkenbaar! 🙂 Heb je een gezellige verjaardag gehad?
    Groetjes

    Like

  3. Blog Zonder Naam schreef:

    Ik be nog geen 70, …….. maar als……

    Vandaag eerst maar eens mijn trouwdag vieren……..

    Like

  4. Emmelinda schreef:

    Oh hihi, vergeet ik bijna een reactie te plaatsen. Ik vond het filmpje zo grappig dat ik na het einde hiervan op een ander filmpje van hem geklikt heb. Doet ie leuk :D.

    Like

  5. riet(je) schreef:

    hai J@n, nog van harte gefeliciteerd! ’n mooie leeftijd en nog zo aktief op internet, anders oud worden, toch? ’n mooi nieuw levensjaar gewenst, liefs riet(je)

    Like

  6. grappig filmpje Jan, denk niet dat jij dat nodig hebt….

    Like

  7. Billy schreef:

    die cursus heb jij toch al lang niet meer nodig, J@n?
    Je bent toch al in het “gevorderde” stadium…

    😉

    Like

  8. oma schreef:

    Ha Jan,

    voordeel van de cursusleider is dat hij alles zo goed herhaald. oma

    Like

  9. Rietepietz;-) schreef:

    Ik ken het filmpje al véél langer maar kan er nog stééds niet met droge ogen naar kijken , écht hilarisch hé ! Ik volgde ooit een vervolgcursus bij een seniore instelling en zat daar daar eigenlijk meer mijn rechter en linkerbuurman te helpen om de cursor op z’n plek te krijgen en de dingen die Onno hier laat zien ..,écht lachen dit filmpje !

    Like

Geef een reactie

