Het filmpje is al zes jaar oud, maar wel een evergreen vind ik.
Geweldige reacties en niemand die “het slachtoffer” waarschuwt. 😉
Fijne dag nog. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Inderdaad Jan het blijft een leuk filmpje! Ik heb weer even smakelijk gelachen!! 🙂
    Groetjes

    Like

  2. Hij blijft mooi Jan,
    even voor het slapen gaan weer kostelijk gelachen,
    dankje voor het delen,
    welterusten

    Like

  3. datzalwel schreef:

    In eerste instantie te verbluft om te reageren daarna oeiii wat zit er op die bank?? Leuk gedaan.
    Groetjes.

    Like

  4. Emmelinda schreef:

    Hahaha, héérlijk. Leuk ook om te zien hoeveel voorpret de vrouw met het lapje stof heeft. Geweldig.

    Like

  5. Rietepietz;-) schreef:

    Duidelijk een gevalletje van “met de billen bloot gaan” ! Wél een beetje lullig dat er nou niémand even die man waarschuwd ….of eh…. zouden ze toch “nattigheid voelen” !
    Maar ik zou natuurlijk óók in een deuk liggen als het ( in het echt) zag gebeuren

    Like

  6. Marianne schreef:

    Hij is inderdaad heel leuk..

    Ik denk dat ze er niet eens bij nadenken om te waarschuwen omdat ze in een deuk liggen..

    Leuk gevonden J@n..

    @ ik hoop ook dat de migratie bij Punt.nl beter gaat dan bij Weblog. nl maar ik houd mijn hart vast..

    Liefs Marianne

    Like

Geef een reactie

