Een man kwam thuis met twee grote emmers koemest voor de tuin, die hij had gehaald bij een boer uit de buurt. “Waar is dat voor?” vroeg zijn zoontje van zes. “Voor de aardbeien.” zei de man.. Het zoontje staarde hem aan en
zei toen: “Ik heb ze liever met slagroom, mag dat ook?”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 “Ik had graag een paar handschoenen voor mijn vriendin,” zegt Karel tegen
de knappe verkoopster, “maar ik ben vergeten welke maat ze heeft.”

Het meisje is erg behulpzaam en legt haar hand in de zijne. “Klopt dit ongeveer?” vraagt
ze. “Ja,” zegt Karel enthousiast, “dit voelt bij hetzelfde als met mijn vriendin.”
Als het verkoopstertje de handschoenen heeft ingepakt, vraagt ze: “Kan ik
u verder nog ergens mee van dienst zijn?” “Tja,” zegt Karel aarzelend, “ik
zou eigenlijk ook nog graag een bh-tje voor haar kopen, maar nou ben ik vergeten
welke maat…”

++++++++++++++++++++++++++++++

Komt een stewardess bij de dokter. “Dokter ik heb zo’n pijn. Ik denk dat ik
wat heb aan mijn nieren.” “Kleedt u zich maar even uit.” zegt de dokter en
hij onderzoekt haar. Zegt de dokter: “Wat die nieren betreft, kan ik u het
volgende mededelen: Het is niet uw linker nier. Het is niet uw rechternier.
Maar het is een souvenir van een maand of vier… en misschien wel van een
vliegenier.”

+++++++++++++++++++++++++++++++

Een dochter:

Da’s nou typisch een dochter:

Tot haar 16e blijft ze zeuren…
of ze een paard mag hebben…

En op haar 17e komt ze thuis…
met een ezel!

+++++++++++++++++++++++++++++++

En verder nog een prettige zondag!

Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Blog Zonder Naam schreef:

    Oeps… die laatste Jan….. Had jij niet twee dochters? Ervaringsdeskundige?
    Verder toppie hoor…
    Net terug van een bijzonder geslaagde Gondelvaart met en terechte winnaar. Het piratenspookschip de zwarte weduwe. In één woord schitterend!!
    ‘k hoop op een later moment nog eens foto’s te laten zien…
    Voor nu welterusten en straks een fijn zondag!

    Like

    • J@n. schreef:

      Och nee, zo moet je dat niet zien, dit is meer in overdrachtelijke zin. 😉
      Nee hoor, mijn twee schoonzonen zijn echte binken en dat meen ik.
      Trouwens, naar mijn weblog zien ze niet om. 😉
      Ben benieuwd naar de foto’s en ook een fijne zondag jullie.

      Like

  2. Emmelinda schreef:

    Hahaha, die Karel is een slimmerik hoor ;-). Leuke moppen weer J@n! Fijne zondag 😀

    Like

  3. Leo's mening schreef:

    Fraai hoor J@n, net als het weer….
    Grtz en fijne zondag nog…

    Like

  4. Vlinder schreef:

    🙂 hahaha ze zijn allen weer super Jan!
    Fijne zondagavond met liefs voor Joke en jou Jan…..;)

    Like

  5. haha… Jan, ze zijn weer echt leuk,
    fijne zondagavond voor jou

    Like

  6. Suske schreef:

    zo mag ik ze lezen.
    nog een fijne zomerse zondagavond J@n.

    Like

  7. oma schreef:

    Ha Jan,

    De laatste is wel een goeie, zei mijn schoonmoeder ook al. oma

    Like

  8. Rietepietz;-) schreef:

    Whahaha, de laatste is toch wel héél erg leuk want vaders vinden dichters los laten vaak héél moeilijk waardoor schoonzoons het soms niet makkelijk hebben .
    De aardbeien staan hier klaar voor de boterham tussen de middag en inderdaad ,liever óók zonder mest 😉

    Like

Geef een reactie

