Hoe inventief een mens kan zijn is hier wel duidelijk, maar of het altijd verstandig is?

Prettig weekend. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Anoniem schreef:

    Je moet er maar op komen, maar verstandig lijkt het me zeker niet! 😉
    Fijn weekend Jan en Joke

    Like

  2. Blog Zonder Naam schreef:

    Vertandig…….

    Foto 1 zeker niet: de houtklem zet de min-pool welliswaar vast, maar kan ook de plus raken. Het metalen voorwerp kan zo sluiting maken en zichzelf (en de motor) opblazen.

    Foto 2 wordt w.s. ook kort douchen. Water en elektrischiteit matschen niet zo. De kans dat de douchende persoon een elektrische schok krijgt is aannemelijk groot.

    Foto 3 Heeeee……. Da’s nu juist een handige tip voor vananvond. Barbequeën tyijdens de gondelvaart zo kun je tergelijkertij wel heelveel worstjes braden.

    Foto 4 Lijkt me overbodige luxe. Als je auto geen slot meer heeft is het vehicle waarschijnlijk al in die staat dat íe het stelen niet meer waard is.

    Foto 5 Eh ja….. Hoe moet je anders binnenkomen… Door het struikgewas heen worstelen? Lochische oplossing lijkt me.

    Foto 6 Heeeeeeel lief….. Maar hoe komen de ballen terug??? Ik bedoel waar is het retourgootje?

    Like

    • J@n. schreef:

      Dit vind ik nou een prachtige analyse!
      Het is het ultieme bewijs dat er heel goed naar de plaatjes is gekeken.
      Wat die vraag over foto 6 betreft zou ik zeggen: Alle kegels in een keer omgooien dan heb je geen retourbal meer nodig. 🙂

      Like

  3. Emmelinda schreef:

    Hahaha die BBQ! Is dat even handig :D. Straks even de schuur in, even het tuingereedschap schoonmaken ;-).

    Like

  4. datzalwel schreef:

    Er zijn nog een heleboel Willy Wortels meer zo te zien :-))
    Groetjes.

    Like

  5. Billy schreef:

    vanavond hier bbq, maar ik hou mijn bladhark maar voor de juiste doeleinden… 🙂

    Groetjes!

    Like

  6. Rietepietz;-) schreef:

    Whahaha , al die plaatjes doen me sterk denken aan een spreuk die mijn ouders altijd gebruikten als er iets niet helemaal lukte zoals het hoorde ;
    “in tijd van nood schil je aardappels met de hakbijl” 😉

    Like

  7. hartelijkehothulk schreef:

    Hele leuke voorbeelden van hoe het eigenlijk niet moet maar toch kan!

    Like

  8. oma schreef:

    Ha Jan,

    Wat zijn mensen toch handig in het oplossen van een ongemak, soms haast definitief. oma

    Like

Geef een reactie

