Mocht deze film niet werken, dan komt het omdat er volgens YouTube auteursrechten op rusten en dat ze hem daardoor blokkeren, dan is het dus jammer maar helaas. Ik snap dan niet, waarom het dan wel vrij per email naar mij gestuurd kan worden, ik heb er namelijk ook helemaal geen commerciële bedoelingen mee.

Dus hier “De doodstraf”, met Benny Hill.
Hij is onderhand antiek, en dan auteursrechten?
Fijne dag nog. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Mar schreef:

    Echt jammer Jan, want hij was wel heel leuk! En idd vreemd dat hij wel per email verstuurd en bekeken kan worden, maar niet hier. 😦 Groetjes, Mar

    Like

  2. Blog Zonder Naam schreef:

    Hier heb ik dus ook wel eens last van……
    Ben je een blog aan het maken; alles werkt perfect en……… als de blog wereldkundig wordt zitten er ineen allemaal auteursrecht op!
    Vreemd!
    Zet zulke filmpjes dan ook niet op een publiek kanaal als de Youtube! Toch????

    Overigens…. Echtgenoot gisteren weer heelhuids terug uit Zuid-Afrika…..

    Like

  3. Emmelinda schreef:

    Wat is dat toch raar? Ik ga ‘m , speciaal voor jou, op You tube bekijken. Je hebt er zoveel moeite voor gedaan, dat wil ik gewoon zien ;-).

    Like

  4. dag Jan,
    kan het filmpje niet bekijken,
    is wegens auteursrechtschending geblokkeerd…..
    geniet van deze mooie dag

    Like

  5. Rietepietz;-) schreef:

    Waarschijnlijk lukt het wél als je link hier neerzet !

    Like

  6. oma schreef:

    Ha Jan,

    Ken de scene, Benny Hill was een goed komediant.
    YT mag jou mail niet in kijken.
    Maar water en brood is wat je bedoeld met gevangenis eten.
    Koffie drink ik weinig, 3 kopje op de dag. oma

    Like

Geef een reactie

