Eerst had ik hier een lachfilmpje staan uit de oude doos, van Benny Hill, maar omdat er dreigementen van YouTube kwamen heb ik het maar weer verwijderd, want ondanks dat het al heel oud was zou het best kunnen dat er nog iemand rechten op heeft.
Maar goed, dan maar lachen uit leedvermaak:

En hopelijk hebben de slachtoffers het allemaal overleefd, dan hebben ze misschien ook nog rechten…….
Fijne dag nog en houd je haaks! Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Mar schreef:

    Wat vreem dreigementen van Youtube! Mja…gelijk heb je dat je dan een ander filmpje hebt geplaatst. Overigens wel gevaarlijk dus, dat sporten! 😉

    Like

    • J@n. schreef:

      Nadat ik een nieuw berichtje las bij YouTube, dat er geen rechten meer op het filmpje zaten heb ik het maar opnieuw geplaatst voor morgen en nou heb ik weer een nieuw dreigement van YouTube…..Zo blijf je wel bezig. Ik heb het voor morgen laten staan en we zien wel waar het schip strandt.

      Like

  2. datzalwel schreef:

    Auauauau, overleefd zullen ze het wel hebben met enige krachttermen.
    Groetjes.

    Like

  3. Emmelinda schreef:

    Zozo, die durven daar bij Youtube! Gelukkig durven die sporters ook zodat het mooie filmpjes oplevert ghehehe.

    Like

  4. goede morgen Jan,ik heb een poos geleden een dreigement gehad dat ik een afbeelding die ik van internet had afgehaald in een pps had gebruikt. WordPress had hem gelijk verwijderd en mijn site bij Google, waar ik de ppsjes upload, werd door Google geblokkeerd, voelde me een kleine misdadiger…..

    Like

  5. oma schreef:

    Ha Jan,

    Ja natuurlijk zijn ze allemaal gezond, dat is sport.
    Krijg ook wel een een bericht van YT, maar daar hoef je je niet zo druk over te maken, je filmpje is dan ergens niet zichtbaar. oma

    ot, ot, zelf drink ik geen fris of drank, thuis als kind was het thee of melk.
    In het kader van lijnen kies ik voor water.

    Like

  6. Rietepietz;-) schreef:

    Ja , ….nét wat ik altijd zeg … sport is zóóó goed voor een mens ….;-)

    Like

  7. Billy schreef:

    dreigementen van YouTube??? Dat heb ik nog nooit gehoord, J@n
    Er staan zovele filmpjes van hen ingebed op sites of logs, het zou me verbazen mocht dit je problemen opleveren

    Like

Geef een reactie

