En nog een heel prettig weekend!

Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Mar schreef:

    Ze zijn weer allemaal even schattig Jan! Een leuke week-afsluiter! 🙂
    Groetjes, Mar

    Like

  2. Blog Zonder Naam schreef:

    Het zijn en blijven ‘knuffel’-beesten……
    Stuk voor stuk

    Like

  3. Och wat zijn ze weer leuk Jan,
    die hond met dat kind, geweldig mooi.
    Geniet van je dag..

    Like

  4. Emmelinda schreef:

    Stuk voor stuk súperschattig, al denkt die koe er vast anders over op dat moment ;-).
    Fijne dag vandaag!

    Like

  5. datzalwel schreef:

    Ik ben het met alle schrijfsters eens.
    Groetjes.

    Like

  6. Vlinder schreef:

    Ahhhhh SUPER leuke en aandoenlijke foto,s dit Jan;)
    Zou dat konijntje bij dat stopbord nu misschien het “hazenpad” kiezen?;)
    Fijn weekeind met liefs van mij voor Joke en jou Jan…;)

    Like

  7. Rietepietz;-) schreef:

    Ze zijn weer héél bijzonder J@n , schattig die hond met dat samen op de knietjes voor het bed .

    Like

  8. Jeroen schreef:

    Ze zijn weer meer dan fraai J@n.
    Die poes op het hoofd van die vrouw vind ik de leukste.
    Fijn weekend!

    Like

  9. oma schreef:

    Ha Jan,

    Zie je wel, dieren zijn wel grappig. oma

    Like

Geef een reactie

