Je vraagt je af hoe hij het doet, mijn opa zou zeggen: “’t is stèrek!”.
De groeten. houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Anoniem schreef:

    Ongelooflijk knap!!! Ik zou hem dat graag eens in het echie willen zien doen!
    Groetjes, Mar

    Like

  2. datzalwel schreef:

    Je blijft je verbazen ook al denk je toch bijna alles zo niet toch heel veel al gezien te hebben.
    Groetjes.

    Like

  3. Blog Zonder Naam schreef:

    Da’s een leuk idee voor de Gondelvaart! geen boot gewoon lopen! Zeker te weten dat íe prijs heeft voor orgineel idee! 8 september a.s. is het weer zover, dus als je aijn adres evengeeft kunnen we hem uitnodigen…..

    Like

  4. hartelijkehothulk schreef:

    Ontzettend goed.
    Hoewel die 2 mensen die de jas vast hielde hem toch door dat raam heen hadden moeten zien gaan?
    Maar dat telefoontje, ongelofelijk.
    Het op het water lopen is al een oude, kon iemand 2000 jaar geleden al, als je begrijp wat ik bedoel?

    Like

  5. erg goed, maar begrijp er niets van hoe dat kan.
    Trok wel genoeg toeschouwers.
    Fijne dag verder Jan

    Like

  6. Emmelinda schreef:

    Ik vraag me af wannéér hij het doet, m’n laptop weigert het filmpje langer dan een halve minuut te laten zien. Is zeker bang dat ik op ideeën kom ofzo ;-). Zal straks nog eens proberen 😀

    Like

  7. Emmelinda schreef:

    Hahaha, nou ben ik wel héél nieuwsgierig. Ik kan maar tot 0:40 kijken, ziet er allemaal veelbelovend uit. Wie weet later??

    Like

  8. Suske schreef:

    fantastisch wat ie doet !

    Like

  9. Ha J@n, wat de eerste twee trucs betreft heb ik wel een idee, maar de derde….?
    Maar waarom zouden we het ook willen verklaren? Gewoon lekker genieten van een goeie truc.

    Like

  10. oma schreef:

    Ha Jan,

    Hij loopt niet op het water, maar in het water. oma

    Like

  11. oma schreef:

    vergeten te toveren,

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma kun je straks beluisteren op onze weblog en nu al op de website waar de programma’s staan: http://www.wir-3.com/ kies voor radio de BOM

    Like

  12. Rietepietz;-) schreef:

    Hoe hij het doet? Ongetwijfeld héél veel voorbereidingen maar dan nog is het reuze knap want je kunt het niét zien !

    Like

Geef een reactie

