Bij het wat te snel de parkeergarage uitrijden nam ik een bocht iets te kort, waardoor ik met de rechtse kant van de auto iets in aanraking kwam met een betonnen paal, waardoor er lelijke krassen op onze tot dan toe vlekkeloze wagen kwamen. Niet leuk, maar ik kan me troosten dat het altijd nog erger kan, dat zie je hier in dit filmpje wel:

Pas jij wel op als je de weg op gaat!?
De groeten. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Mar schreef:

    Jeetje, wat heb je toch een malloten op de weg. Volgens mij niet alleen te hard en roekeloos rijden, maar misschien ook in slaap gevallen of zo. Jan wat jammer van die lelijke krassen op jullie mooie auto!
    Groetjes, Mar

    Like

  2. Emmelinda schreef:

    Oh brrr, hoe is het toch mogelijk! Hoe zijn sommige mensen aan hun rijbewijs gekomen vraag ik me wel eens af ;-).
    Ja, flink balen is dat dan, die krassen op je auto!

    Like

  3. Wat rijden er toch idioten op de weg….
    Ach Jan, het zijn maar krassen, had erger gekund moet je maar denken,
    geniet van deze mooie dag

    Like

  4. Blog Zonder Naam schreef:

    Soms vraag je je af: Hoe hebben zij in hemelsnaam hun rijbewijs gehaald?!?!?!
    Alhoewel ik die stunt van de auto op de vangrail toch wel heel kunstzinnig bedacht vond om een botsting te vermijden… Dat je je motorkap verliest…okay, daar kun je dan niets aan doen, maar die tram zie je toch niet over het hoofd????

    Like

  5. datzalwel schreef:

    Over een week zie je er niets meer van,
    Groetjes.

    Like

  6. Rietepietz;-) schreef:

    Ik zou zeggen “koester je krasje” ,het is wel duidelijk dat het allemaal véél erger kan 😉
    Maar ja , het is waar , je baalt natuurlijk als een stekker van zo’n eerste beschadiging op “het troetelkind” de auto !

    Like

  7. Billy schreef:

    ik heb het ook al ’s voorgehad, J@n
    Bij het verlaten van een parkeerplaats niet gezien dat die gescheiden werden met betonnen “ondingen”
    Maar ach, zolang het maar materiële schade is…

    Like

  8. Jeroen schreef:

    Gelukkig is het maar blikschade J@n.
    Maar zonde blijft het wel.

    Like

Geef een reactie

