En verder wens ik je nog een heel fijn weekend.

Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Blog Zonder Naam schreef:

    Leuk thema weer voor de zaterdagse kiekjes……
    Zo zien we ze graag!!! Smaakvol met een BIG SMILE!!!

    Like

  2. echt leuke plaatjes Jan,
    vooral die auto met WIL JE…… schitterend gewoon,
    fijne zaterdag voor jou

    Like

  3. Anoniem schreef:

    Grappig Jan en op het laatste plaatje zag ik volgens mij ook nog een nichtje van Yoyca!!
    Ik wens je weer een fijn weekend.

    Like

  4. datzalwel schreef:

    Inderdaad Mar ik keek al of jij een foto had gestuurd.
    Groetjes.

    Like

  5. Emmelinda schreef:

    Hahaha, leuke foto’s weer J@n! Ik wens jou een heel fijn weekend :D.

    Like

  6. Jeroen schreef:

    Goeiemorgen J@n en Joke. Een prachtige collectie heb je daar samengesteld J@n. Maar op dat onderste plaatje, is dat niet de hond van Mar?

    Like

  7. Vlinder schreef:

    Wรกt een leuke serie plaatjes Jan en ik zal maar niet meer vragen of het de hond van Mar is hรฉ?;))
    Tweede bewegende plaatje vind ik trouwens ook erruggggg leuk;)
    Fijn weekeind voor Joke en jou Jan met liefs van mij..;))

    Like

    • J@n. schreef:

      Inderdaad vlinder, want daar weet ik nog steeds geen antwoord op, maar hij lijkt er wel verdacht veel op…….
      Die parkeerplaats is idd nog zo gek niet, nietwaar? ๐Ÿ˜‰
      En jullie ook een fijn weekend.

      Like

  8. Billy schreef:

    hahaha, mooie plaatjes, J@n!

    Fijn weekend verder!

    Like

  9. oma schreef:

    Ha Jan,

    Ze zijn leuk, een auto maakt wat los. oma

    Like

  10. Rietepietz;-) schreef:

    Wat een uitnodigend kentekenbewijs …. dat zal hรฉรฉl wat “toetertjes”opleveren denk ik ๐Ÿ˜‰

    Like

Geef een reactie

