Probeer het maar eens uit. ๐Ÿ˜‰
Geniet van het wijntje. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Anoniem schreef:

    Grijnzzzzzzzz……ik zal het eens proberen Jan! ๐Ÿ™‚

    Like

  2. datzalwel schreef:

    Knap getekend maar dan moet je er al wel heel veel gehad hebben, ik drink hem toch liever gewoon op
    Groetjes.

    Like

  3. Blog Zonder Naam schreef:

    Zo lenig ben ik niet…. Ook niet na een wijntje vrees ik….

    Like

  4. Emmelinda schreef:

    Hahaha, zeker weten dat je er rustiger van wordt. Jammer dat ik geen wijn drink ๐Ÿ˜‰

    Like

  5. Billy schreef:

    dat laatste lijkt mij het makkelijkst!

    ๐Ÿ™‚

    Like

  6. oma schreef:

    Ha Jan,

    Nee, geen wijn, met water gaat het ook.
    Het is net als stoppen met roken, een keer en het begint weer te kriebelen, dan kun je beter hoesten dan dorst hebben. oma

    Like

  7. Rietepietz;-) schreef:

    Tja , je moet van een wijntje houden om dit te kunnen …. gaat me niet lukke dan hรฉ , ik hou niet van wijn ๐Ÿ˜‰

    Like

Geef een reactie

