jantje zit in het vliegtuig en vraagt aan de piloot durf je een knikker naar beneden te gooien?
Antwoord de piloot: ja en de piloot gooit een knikker naar beneden.
Na een tijdje vraagt jantje aan de piloot durf je een baksteen naar beneden te gooien?
Antwoord de piloot: ja en de piloot gooit een baksteen naar beneden.
Weer na een tijdje vraagt jantje aan de piloot: durf je een bom naar beneden te gooien?
Antwoord de piloot: ja dat durf ik en de piloot gooit een bom naar beneden.
Als jantje weer op de grond is ziet jantje een kindje huilen.
Vraagt jantje wat er gebeurd was.
Antwoord het kindje ik kreeg een knikker op mijn hoofd.
Later ziet jantje een man dood op straat met een baksteen langs zijn hoofd.
Toen kwam jantje een lachend kindje tegen en vroeg waarom hij zo moest lachen.
Antwoord het kindje ik liet een scheet en de hele school ontplofte.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

er loopt een bankmedewerker over straat met 100 euro bij zich.
hij vindt 50 euro, hij denk ik had eerst 100 euro en nu 150 euro dat is een winst van 50%. blij loopt de man naar huis om het goede nieuws aan zijn vrouw te vertellen maar tot zijn schrik zit er een gat in zijn broek en ziet dat het briefje van 50 euro alweer weg is, dus de man denk ik had 150 euro en nu nog maar 100 dus dat is een verlies van 33%.
maar de man denkt positief en zegt: eerst een winst van 50% en nu 33% verlies eraf is toch nog 17% winst!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Er wandelt een blinde man een vrouwen cafe binnen.
Gaat aan de bar zitten en vraagt ‘’ hej, wil je een goeie mop horen over blondjes?’’
Het hele cafe werd muisstil.
De vrouw die naast hem zit zegt:’’ meneer voordat u het gaat vertellen moet u eerst 5 dingen weten’’
1. de barman is een blonde vrouw
2. de uitsmijter is een blonde vrouw
3. ik ben een blonde vrouw, van 1.90 weeg 100kg en heb de zwarte band
4. de vrouw aan de andere kant van u is ook blond en is professioneel gewichtheffer
5. de vrouw achter u is ook blond en is professioneel thai-boxer.
Dus wilt u nog steeds de mop gaan vertellen? Vraagt de vrouw.

De blinde man denk na.. en schud zijn hoofd en zegt:’’ nee, niet als ik hem 5 x moet uit leggen’’

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

En verder wens ik je nog een hele fijne voortzetting van deze zondag.

Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. ze waren weer leuk Jan,
    fijne zondag toegewenst,
    groetjes

    Like

  2. Blog Zonder Naam schreef:

    Een heldere schatterlach vanachter deze computer…..
    Na een dag van hard werken zoek ik mijn bed maar weer eens op… Ik hoop dat het nog staat waar ik het vanmorgen voor het laatst gezien heb.
    Welterusten en een fijne zondag; voor iedereen!

    Like

    • J@n. schreef:

      Jij moet toch wel oergezond zijn; Hard werken is namelijk gezond (zegt men) en lachen is ook nog gezond. Verder wens ik je nog een gezonde nachtrust, want dat bed zal wel lukken denk ik. 😉
      Jullie ook een fijne zondag!

      Like

  3. miss Marple schreef:

    Jan ze waren weer super! Vooral die van die bankmedewerker vond ik geweldig! 🙂 Ze zijn voor mij helemaal nieuw. Fijne zondag.

    Like

  4. Leo's mening schreef:

    Een vrolijke zondag is ons deel weer J@n, met dank aan jouw wekelijkse mopjes…

    Like

  5. Emmelinda schreef:

    We want more, we want more. Kortom; ze waren weer leuk J@n! Geniet maar lekker van deze lekkere zondag 😀

    Like

  6. rietepietz schreef:

    Voor die bankmedewerker is vást nog wel een plaatsje vrij in de regering ,daar zijn ze goed in dit soort rekenwerk 😉
    En eh… die Jnatje … was jij dat ?

    Like

  7. Mariet schreef:

    Die heb je weer prima gevonden Jan
    Hihi 🙂

    Grt en knuff Mariet

    Like

  8. Jeroen schreef:

    Gelukkig zorg jij voor de lach op zondag J@n.
    Houd de humor er in! 🙂

    Like

  9. oma schreef:

    De laatste is de leukste. oma

    Like

  10. datzalwel schreef:

    Een dappere blinde of moet ik zeggen overmoedige?
    Groetjes.

    Like

Geef een reactie

