Voor je mij nu gaat beschuldigen van chauvinisme,(oké, dat zit er ook wel wat bij) wil ik met dit filmpje op mijn weblog maar even aantonen dat Limburg een geweldig mooie provincie is.
Het is wel weer een filmpje van zo’n 18 minuten en ja, Weert staat er ook op.
Veel plezier met het kijken. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Hoi Jan, ja Limburg is fantastisch mooi! Ik wist het al maar na het zien van het filmpje weet ik het weer helemaal!!!
    Groetjes, Mar en hartelijk bedankt voor het pretboeket! 😉

    Like

  2. Suske schreef:

    je mag trots zijn op zo’n prachtige streek.
    fijne dag nog J@n.

    Like

  3. Emmelinda schreef:

    Ik ben er geboren en opgegroeid. Ook al woon ik nu langer buiten Limbabwe dan er in, het zal toch altijd een speciaal plekske in mijn hart hebben :D. Ik woon hier graag maar als ik daar ben ben ik toch even “thuis”. Zal dus nooit een échte Brabo worden hihi.

    Like

  4. goede morgen Jan,
    Limburg is en blijft de mooiste provincie van Nederland,
    vooral zuid-Limburg, haha…..
    geniet van deze mooie zonnige dag.

    Like

  5. Dwarsbongel schreef:

    Dag Jan, je hoeft mij niet te overtuigen dat Limburg mooi is. Ik heb twee keer een fietsvakantie gedaan in Zuid-Limburg: schitterend!
    Dat neemt niet weg dat andere landstreken ook prachtig zijn, alleen houdt de een meer van dit, de ander van dat. En ik kan genieten van allerlei verschillende landschappen…

    Like

  6. oma schreef:

    Ha Jan,

    Limburg is een heel schoon stukje Nederland, mag er graag komen.
    Wonen is wat lastiger. oma

    Like

  7. Leo's mening schreef:

    Limburg, een prachtige provincie. Het is net het buitenland voor ons Ollanders van boven de grote rivieren. Al was het maar omdat je daar heel andere mensen tegenkomt die in onverstaanbaar dialect proberen met jou als bezoeker te converseren. Omdat de friet er smakelijker is, de vlaaien echt vers vaak. Omdat Limburgers nooit doen wat je met ze afspreekt en je hen dat nog vergeeft ook. IK kom er al vanaf mijn prilste jeugd graag. Mijn moeder was er gek op en Valkenburg en Roermond waren plekken waar we begin jaren vijftig al heel vaak bivakkeerden. In mijn verdere leven ontdekte ik de schoonheid van de overige delen van de provincie. Het leuke centrum van Weert is een bezoekje meer dan waard. Maar Roermond is en blijft momenteel onze favoriete bestemming, al was het maar door de ideale combi van leuke winkels, prima horeca en aardige mensen. Limburg is een provincie om in te wonen, zelfs als Mokummer zeg ik dat zonder terughoudendheid. Het is er leuk. Nu nog even dat taaltje veranderen…..

    Like

  8. rietepietz schreef:

    O ja zéker .Limburg is mooi en vooral heel groen !
    Voor een paar dagen kan ik er goed m’n draai vinden maar om er te wónen ben ik toch veel vergroeid met de kuststreek !
    Er is natuurlijk helemaal niéts mis met een beetje liefde voor de plaats waar je met zoveel plezier woont ,mag best hoor !

    Like

  9. Billy schreef:

    je mag gerust wat chauvinisme inbouwen in je logjes, J@n
    Limburg is heel mooi, en ik ben blij dat ik er al enkele keren een mooie tijd mocht doormaken

    Like

Geef een reactie

