Het motto van vandaag is: ‘Je zal er maar wonen’.

Nog een prettig weekend! Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. byzonder mooie foto’s Jan,
    zou er toch niet willen wonen,
    welterusten en een fijn weekend

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Er staan leuke optrekjes bij, met prachtig uitzicht maar ik blijf toch maar fijn in mijn eigen huisje Jan! ๐Ÿ˜‰

    Like

  3. Blog Zonder Naam schreef:

    Enig!!!!!!!!!!!!
    Allemaal gevonden op Funda zeker???

    Like

  4. Geronimo schreef:

    Er zitten mooie creaties bij J@n,
    Maar in Anus zou ik niet willen wonen.

    Like

  5. Vlinder schreef:

    Volgens mij zijn ze bij de eerste foto gewoon de J er vergeten voor te zetten hihi.
    Maarre….in gรฉรฉn van alle zou ik willen wonen brrrrrrrrr
    Wens ik jou en Joke een mooi weekeind toe met liefs van mij..;)

    Like

  6. Vlinder schreef:

    anus…waar ligt dat GAT eigenlijk?;))

    Like

  7. oma schreef:

    Ha Jan,

    Zo bijzonder is onze buurt dus niet, anders hadden we er ook tussen gehangen. oma

    Like

  8. datzalwel schreef:

    Als je maar lang genoeg zoekt dan vind je het huis van je dromen wel. Dat van mij stond er niet bij, ik denk dat ik maar lekker hier blijf zitten.
    Groetjes.

    Like

  9. Leo's mening schreef:

    Geef een beetje knutselaar een Photoshoppakketje en je krijgt de meest vreemdsoortige zaken voorgeschoteld, zoveel is wel duidelijk als je dit bekijkt. Maar leuk is het wel natuurlijk…

    Like

  10. rietepietz schreef:

    Nee dankjewel J@n ,ik blijf gewoon op m’n eigen stekkie zitten ,zรณ exclusief hoef ik nou ook weer niet te wonen ๐Ÿ˜‰

    Like

  11. Emmelinda schreef:

    Hahaha die flat lijkt wel op zo’n golfbreker aan het strand. Met van die Plantjes er tegenaan.

    Leuk je weer terug te zien J@n, je had een bezoekje aan mijn weblog gebracht. Als ik me niet vegis (kan jou niet zo goed op de foto zien) heb ik jou destijds op een weblogmeeting ontmoet he, je kwam toen ook op mijn oude weblog als ik het goed heb? Met Leven en Jeroen? Of vergis ik me nou? Nee he?

    Like

    • J@n. schreef:

      Nee hoor, je vergist je absoluut niet Emmelinda!
      We hebben elkaar in Den Bos ontmoet, als jij het tenminste echt was, maar dat was nogal geheimzinnig. ๐Ÿ˜‰

      Like

      • Emmelinda schreef:

        Hahaha , net een mystery guest ;-). Ik had er zo’n leuk logje over geschreven (beetje wazig) maar die foto’s zijn verdwenen na de verhuizing van weblog.nl. Zal ‘m eens repareren ;-).
        Leuk je weer terug te zien na al die tijd! Super dat je nog steeds logt!

        Like

Geef een reactie

