Zoals je kunt zien badderen ook jonge olifantjes graag.
Fijne dag nog. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Ja wat schattig is dat!! Ze vinden het heerlijk!
    Groetjes, Mar

    Like

  2. Leo's mening schreef:

    Als ze zo klein zijn is dat nog leuk, eenmaal groter is een bommetje toch meteen het einde van dat opblaaszwembad…

    Like

  3. datzalwel schreef:

    Geweldig, maar die grote olifant op de achtergrond wilde er volgens mij ook wel in.
    Groetjes.

    Like

  4. heel schattig en lief….
    fijne avond Jan

    Like

  5. oma schreef:

    Ha Jan,

    Daar houden ze wel van, ik hoopte op een knal. oma

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma kun je straks beluisteren op onze weblog en nu al op de website waar de programma’s staan: http://www.wir-3.com/ kies voor radio de BOM

    Like

  6. Geronimo schreef:

    Dat is vast geen badje van de Lidl

    Like

  7. rietepietz schreef:

    Prima reclame voor de fabrikant van de badjes , als zelfs een olifant of twee het heel kunnen houden is er niéts mis met zo’n opblaasbaar badje !

    Like

Geef een reactie

