En verder nog een heel fijn weekend!

Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. och… wat zijn ze leuk Jan,
    die schildpad met die aardbei…. geweldig.
    welterusten

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Ze zijn weer leuk Jan , maar dat brood met dat muisje vind ik wel heel zielig!
    Fijn weekend.

    Like

  3. Blog Zonder Naam schreef:

    Wat zijn cultuur en dierenwereld toch verbonden….

    1. Onder moeders vleugels ( boek/film/toneelstuk)
    2. Strawberryfields forever ( lied )
    3, Ik zag een muis {waar? daar op de trap…} (lied)
    4. Free Willy (film)
    5. Jailhouse Rock (film/lied)

    Like

  4. Geronimo schreef:

    De eerste vind ik de leukste,
    maar wat ik van de middelste moet denken……….?
    Fijn weekend beiden.

    Like

  5. Vlinder schreef:

    Dat muisje zag er duidelijk wel brood in hé, ahhhhhhhhhh.
    De eerste vind ik de mooiste, écht prachtig om te zien hoe ze onder moeders vleugels schuilen;)
    Fijn weekeind met liefs voor Joke en jou Jan..;))

    Like

  6. Anoniem schreef:

    Prachtige plaatjes, vooral die van de schildpad met de aardbei is heel apart..

    Ik wens je nog een fijn weekend J@n.

    Liefs Marianne

    Like

  7. Anoniem schreef:

    Prachtige plaatjes, vooral die van de schildpad met de aardbei is heel apart.

    Ik wens je nog een fijn weekend J@n.

    Liefs Marianne

    Like

  8. Inge schreef:

    Onder moeders vleugels is hier wel heel letterlijk genomen 🙂 Erge mooie foto’s!

    Like

  9. datzalwel schreef:

    (sch)gaaf!!
    Groetjes.

    Like

  10. oma schreef:

    Ha Jan,

    De eerste foto is zeker in Nederland gemaakt 🙂 oma

    Like

  11. rietepietz schreef:

    Wat een juwééltje die duif met haar jongen ,!
    Die muis moet héél gelukkig gestorven zijn maar wat héb je weer een leuke plaatjes gevonden

    Like

  12. Billy schreef:

    dat schildpadje heeft een enorme kluif aan die aardbei!

    Like

Geef een reactie

