Van de meeste bankiers valt niet veel positiefs te vertellen, maar hier is dan een uitzondering op de regel, die dus ook nog iets nuttigs doet.
Fijne dag nog. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Dit is i.i.g. een bankier met een hart voor dieren. Dat mag ik graag zien. 😉
    Groetjes, Mar

    Like

  2. schitterend mooi filmpje Jan

    Like

  3. hartelijkehothulk schreef:

    Hoe is het mogelijk dat die eend op dat dak zat met zijn nest.
    Denk dat het enkel mogelijk is in de grote stad.
    Heel leuk filmpje, J@n

    Like

  4. datzalwel schreef:

    Wat leuk, hij heeft dat applaus echt verdiend, en ving ze ook allemáál nog op. Stel je voor dat was anders een harde landing geworden met gebroken pootjes ben ik bang. En onder ppolitie begeleiding naar het water, een belangrijke eend moet dat zijn :-))
    Groetjes.

    Like

  5. rietepietz schreef:

    Jonge dieren zijn zó vertederend dat ze blijkbaar zélfs een keiharde bankier kunnen vertederen .Wel een gewéldig fimpje natuurlijk !

    Like

  6. Leo's mening schreef:

    Prachtig om te zien dat bankiers toch nog ergens goed in zijn….maar echt fraai gefilmd. Of het allemaal zo spontaan is, de camerainstellingen doen het tegendeel vermoeden..Maar wel goed afgerichte eendjes dan…

    Like

  7. Suske schreef:

    valt er geen geld uit de lucht, dan wel eendjes.
    Die bankier is op de goede weg volgens mij.

    Like

  8. Geronimo schreef:

    Geweldig filmpje J@n!
    It eend easy om zoveel ducklin’s op te vangen.

    Like

  9. oma schreef:

    Ha Jan,

    Dat hij als bankier al benoemd wordt geeft me te denken.
    Ieder mens zou dat doen, zonder titel. oma

    Like

  10. Inge schreef:

    De opmerking van ‘oma’ hierboven is eigenlijk wel heel erg waar: iedereen zou dit doen daar hoef je geen bankier voor te zijn 🙂 Maar toch…. geweldig filmpje.
    Ik wens hou en Joke ook een heel goed weekend toe,

    Inge

    Like

Geef een reactie

