Wat een grappig en handig beestje.
Er zal wel wat met het filmen gemanipuleerd zijn, maar grappig blijft het.
Fijne dag nog. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. erg leuk gemaakt Jan… hoe krijgen ze het klaar.
    Welterusten en geniet van een prachtige zonnige donderdag, Greetje

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Hey Jan, dat had een mooi hondje voor Chavalleke geweest! 😉
    Groetjes, Mar

    Like

  3. datzalwel schreef:

    Hij doet zo zijn best en niemand heeft oog voor hem , treurig.
    Groetjes.

    Like

  4. Blog Zonder Naam schreef:

    …over z’n korte lijntje maar te zwijgen…

    Like

  5. Panta Rhei schreef:

    Jan, ik hoop niet dat je het erg vindt (ach nee, vást niet!) maar ik vind dit niks.
    Dieren en kleine kinderen, als die kunstjes doen krijg ik daar altijd ’n onbehaaglijk gevoel bij.
    Verder alles top hier hoor!!!

    Like

    • J@n. schreef:

      Zeker vind ik dat niet erg, ik heb graag dat men voor zijn mening uitkomt, dat doe ik ook.
      Die kunstjes van dieren vind ik niet zo’n probleem, op de een of andere manier hebben ze er zelf plezier in om dit te doen. Dieren aankleden en ze op die manier ‘grappig’ te laten zijn, daar heb ik een hekel aan, want dat vinden die dieren echt niet grappig.

      Like

  6. Inge schreef:

    Ik vind het grappig om te zien. Dat kleine beestje….. Zou bij onze hond nooit lukken die is daar veels te lui voor…. (en geef m eens ongelijk)

    Like

  7. oma schreef:

    Ha Jan,

    filmpje is bewerkt, maar zou ook kunnen dat het halsbandje te strak zit. oma

    Like

  8. Ik denk dat de vloertegels gewoon erg heet zijn.
    Leuk filmpje!

    Like

Geef een reactie

