De Rotterdammers zullen hem wel kennen, maar ik heb nog niet de eer gehad.

Best wel geinig lijkt me om er een tochtje mee te maken.
Misschien doe ik het nog wel eens.
Fijne nieuwe week. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Wat grappig! Nu woon ik zo dichtbij Rotjeknor, maar ik kende deze bus nog niet. Misschien een leuk idee voor een volgende wm Jan…?? 😉

    Groetjes, Mar

    Like

  2. datzalwel schreef:

    Om je dood te schrikken als je vanuit een schip opeens een bus in het water ziet drijven.
    Groetjes.

    Like

  3. Blog Zonder Naam schreef:

    Nee, deze waterbus kende ik ook nog niet….. Wel de variant van de gondelvaart en de watertaxi vanuit Sliedrecht, maar dit gevaarte niet. Wel handig ding voor in de file!

    Like

  4. huh…. weer wat nieuws, nooit van gehoord Jan.
    tja, wat vinden ze toch niet allemaal uit.
    fijne dag verder

    Like

  5. Panta Rhei schreef:

    Geweldig!!! Maar ik kijk wel vanaf de kade……

    Like

  6. oma schreef:

    Ha Jan,

    Zo wordt de waterweg nog beter benut, zo veel meer vervoer over het water kunnen. oma

    Like

  7. Leo Pool schreef:

    Zo’n bus hebben we hier in Amsterdam ook Jan, maar het blijft een wankel ding in het grote water van het IJ…ik stap er echt niet in…

    Like

Geef een reactie

