Als je alles al hebt is dit misschien een idee…..
De groeten. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. dat vind ik DE uitvinding Jan, chique
    welterusten…

    Like

  2. datzalwel schreef:

    Mooie uitvinding maar aan mij niet besteed. Misschien als ik -wat ik niet hoop- nog eens langdurig in bed kom te liggen.
    Groetjes.

    Like

  3. miss Marple schreef:

    Pracht uitvinding, maar ik ga toch maar voor de tafel van gisteren Jan. ๐Ÿ˜‰
    Groetjes, Mar

    Like

  4. oma schreef:

    Ha Jan,

    Beetje groot voor een nachtlampje.
    Maar wel leuk bedacht, vraag me af wat stof voor uitwerking heeft die er natuurlij op gaat vallen. oma

    ot, ja oma was toen en nu nog steeds een kereltje, oma = OldMAn ๐Ÿ™‚

    Like

    • J@n. schreef:

      Hรฉ, dat geeft wel een hele andere kijk op het een en ander! Nooit geweten.
      Wat dat stof betreft, daar is het tegenwoordig wel terdegen tegen afgeschermd oma……Hahaha! ๐Ÿ™‚

      Like

  5. Blog Zonder Naam schreef:

    Leuk apparaat; maarre…… waar moet ik mijn rommel dan onder stoppen als het niet meer onder het bed geveegd kan worden?

    Like

  6. Seomezeor schreef:

    O.., ik vind het wel kicken hoor!
    Zul je ‘m nooit gebruiken, maakt het uit.
    Dat geldt ook voor de meeste app’s op je telefoon, als je ’n ander maar kan laten zien wat ‘ie allemaal kan, daar gaat het om.
    ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚

    Like

  7. hartelijkehothulk schreef:

    Heb ik al ! ! !
    Heerlijk van gedroomd ! ! !

    Like

  8. Billy schreef:

    ik heb nog lang niet alles, maar een tv op de slaapkamer is wel het laatste waar ik naar zoek…

    Like

  9. Geronimo schreef:

    Handig bedacht,
    ware het niet dat de meeste mensen niet goed onder hun bed schoonmaken.
    Het ding zal daar dus veel stof vangen.

    Like

Geef een reactie

