De medewerker tegen de chef: „U heeft mij toch salarisverhoging beloofd als u tevreden over mij was…”

 “Jazeker!” zegt de chef, „Maar hoe kan ik nu tevreden zijn over iemand die meer geld hebben will

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Personeelschef: „U begint maandag. Betaalt krijgt u naarmate u presteert.”

Sollicitant: „Sorry, maar daarvan kan ik niet leven.”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

“Wij zoeken iemand die niet arbeidsschuw is en nooit ziek wordt.”

“OK, neem me in dienst, en ik help jullie zoeken.”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

“Chef, mag ik vandaag 2 uur eerder ophouden met werken? Mijn vrouw wil met mij gaan winkelen.”

„Daar komt niks van in huis!”

 „Dankjewel chef, ik wist dat u me niet in de steek zou laten.”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Mijn baas heeft me eindelijk meer verantwoordelijkheid gegeven.

Vanaf nu ben ik verantwoordelijk voor alles wat mis gaat.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Als ik om opslag vraag is mijn werk onbelangrijk,

maar als ik om verlof vraag ben ik onmisbaar.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Maandag voel ik me als Robinson Crusoe.

Op zoek naar Vrijdag…

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

En verder wens ik je nog een fijne zondag. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Suske schreef:

    daar zitten weer enkele leuke tussen.
    prettige zondag J@n.

    Like

  2. Leo's mening schreef:

    Ze zijn weer fraai J@n, maakt deze zondag nog zonniger…..

    Like

  3. Geronimo schreef:

    Goeiemorgen J@n en Joke. Ze zijn weer ijzersterk.
    Mooi weer of niet, we gaan met een lach de zondag door.

    Like

  4. weer leuke bij Jan,
    het schijnt een aardige zonnige dag te worden,
    geniet er van,
    fijne zondag

    Like

  5. datzalwel schreef:

    Geinig hihi.
    Groetjes.

    Like

  6. Vlinder schreef:

    hihihhi dit vind ik wel een héél leuke serie Jan;))
    Vooral die laatste, hier kan ik me héél goed in vinden hahaha
    Liefs voor Joke en jou en ik wens jullie alvast een héél mooie week toe;))

    Like

  7. rietepietz schreef:

    De op 1 na de laatste gaat natuurlijk óók op voor huisvrouwen 😉
    Het is weer een razend leuk serie J@n !

    Like

  8. oma schreef:

    Ha Jan,

    Ze zijn leuk, het aftellen is weer begonnen.
    De een na laatste is heel sterk. oma

    Like

  9. Seomezeor schreef:

    Leuk Jan! En hoe welkom…………

    Like

Geef een reactie

