Daar word je wel even stil van………. 😉
Fijne dag nog. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Het filmpje laadt niet Jan, ik probeer het morgen nog wel een keer. Ik heb het een paar keer geprobeerd.
    Groetjes, Mar

    Like

  2. Cuisine Céline schreef:

    Haha, zo grappig! Die mensen hun gezichten zijn echt hilarisch 😀

    Like

  3. hartelijkehothulk schreef:

    Kun je nagaan, iedereen zegt dat het homoschap wordt geaccepteerd.
    Nou, mooi niet hoor!

    Like

  4. Billy schreef:

    whahahaha, die reacties!
    Nu ja, het aanzoek is toch wel onverwacht hé, J@n

    Like

  5. oma schreef:

    Ha Jan,

    Niet alles gaat volgens verwachting. oma

    Like

  6. datzalwel schreef:

    Toch niet iedereen vind het gewoon dus, eigenlijk worden deze mensen dubbel gepakt.
    Groetjes.

    Like

  7. Geronimo schreef:

    Een flikkers goed filmpje J@n!

    Like

  8. rietepietz schreef:

    Volgens mij realiseert géén van de filmende mensen zich dat hun opmerkingen óók op de film komen !
    Als het écht geweest zou zijn toch een beetje slordig om later hun commentaar op de situatie in de film terug te horen 😉

    Like

Geef een reactie

