Daar heb je nog eens iets aan nietwaar!
Fijne tweede Pinksterdag nog.
Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Ahhhhhhh…wat een scheetje!! Die mag wel een poosje komen logeren, dan kan hij het Yoyca en Dani ook leren! 🙂

    Like

  2. Vlinder schreef:

    Dit beessie is nog handiger dan de “gewone” hulphond zeg!
    Hihi wat een lieffie hé? maarre…zou ie ook wat koelte deze kant op kunnen sturen?
    Tjonge! wat een warmte joh..van ons mag het zó 10 graden minder warm zijn hoor:-)
    Fijne tweede pinksterdag Joke en Jan met liefs van mij….;)

    Like

  3. ida schreef:

    Wat een schattig hondje en handig hulpje !
    Gr ..ida

    Like

  4. Grumblegeronimo schreef:

    Zo’n hondje wil ik ook!

    Like

  5. rietepietz schreef:

    Het arme beestje werkt zich in het zweet ! Ik zou er werk van maken bij de bond voor tegen hondse behandeling 😉 Niet te geloven zeg wat je zo’n beestje kunt leren !

    Like

  6. oma schreef:

    Ha Jan,

    Een zelfhulphond, die van ons hebben mee gekeken, maar vinden het maar een hondenbaan. oma

    Like

  7. Billy schreef:

    zou die ook nog het gras afmaaien?

    🙂

    Like

Geef een reactie

