hij: schat, wat zou je doen als ik de Lotto win?

zij: ik neem de helft en ik vertrek

hij: mooi, ik heb 12 euro gewonnen, hier heb je 6 euro. Tot ziens!

—————————————————————–

Een stelletje ligt in bed

hij: ‘zeg me de drie woorden die geliefden voor altijd aan

elkaar binden’

zij: ‘ik ben zwanger’

—————————————————————————-

zij: ‘nee Hans, ik ga pas ná het trouwen met je naar bed’

hij: bel me als je getrouwd bent

—————————————————————————-

Ze liggen samen op de bank

Zo’n partnerruil is toch wel even wennen …’

‘Ja, ik zou wel eens willen weten wat onze vrouwen nu doen’

—————————————————————–

‘Mevrouw Jansen praat niet meer met haar man’

‘Waarom niet?’

Ze vroeg hem om 100 euro om naar de schoonheidssalon te gaan’

‘nou en?’

‘Hij gaf haar 1.000 euro … ‘

———————————————————————

‘Papa, klopt het dat in sommige delen van Afrika de mannen hun

vrouw vóór het huwelijk niet kennen?’

‘dat is in elk land zo, mijn zoon …’

—————————————————————————-
Politieagent: ‘wat heeft u gedronken?’

bestuurder: ‘schrijf maar op een krat bier, champagne kun je

toch niet schrijven … ‘

Politieagent: ‘uw naam?’

bestuurder: ‘Zscherboinsky-Crzcypierzak’

Politieagent: ‘hoe schrijf je dat?’

bestuurder: ‘met een liggend streepje’

—————————————————————————-

Overval

Gaan er twee vriendinnen, die bij de politie werken, het

postkantoor binnen om zegels te kopen. Ze staan in de rij wanneer er plots

twee gemaskerde gangsters binnenvallen met het geweer in de aanslag,

roepende: “Dit is een overval, iedereen op de grond!” De ene vrouw gaat op

haar buik liggen en kijkt opzij naar haar vriendin, die op haar rug ligt.

Ze fluistert haar stilletjes toe: ‘Jeannine, draai om, ’t is een overval,

geen personeelsfeestje!’

____________________________________________

Dat zijn ze dan weer voor eerste Pinksterdag.

Nog een fijne dag verder. Houdoe.

 

 

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Dat zijn leuke mopjes Jan. Daar kunnen we het Pinksterweekend weer even mee vooruit.
    Ik wens jou en Joke fijne en zonnige Pinksterdagen.
    Groetjes, Mar

    Like

  2. Leo's mening schreef:

    Fantastisch weer J@n, zo komen we de Pinksterzondag wel weer door…..

    Like

  3. riet(je) schreef:

    hai Jan, hier ben ik weer, hele leuke moppen voor 1ste pinksterdag! hier word je altijd vrolijk van! fijne dagen, liefs riet(je)

    Like

  4. Geronimo schreef:

    Het mag dan pinksteren zijn,
    je mopjes zijn weer op z’n paasbest!
    Maak er een vrolijk pinksterweekend van samen.

    Like

  5. rietepietz schreef:

    Ze zijn héél puntig ( zonder liggend streepje ) en ik ga Henk maar niet vertellen dat op zijn staatslot € 7,50 is gevallen …ik kijk wel uit 😉

    Like

  6. Marianne schreef:

    Ze zijn weer heel leuk, ik heb weer even heerlijk gelachen..

    Voor morgen wens ik je een fijne tweede Pinksterdag J@n..

    Liefs Marianne

    Like

  7. ida schreef:

    Zijn weer leuke moppen jan! Fijne dagen hoor!

    Like

  8. oma schreef:

    Ha Jan,

    Bij sommige kan de deegroller weer uit de kast.
    Morgen is het weer erg mooi weer, geniet er nog maar van. oma

    Like

  9. Suske schreef:

    lang geleden dat ik nog eens naar een personeelsfeestje ging.

    Like

Geef een reactie

