Dus HONDA kan duidelijk meer dan motorfietsen en auto’s maken.
De groeten. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Grinnnnn….zo’n ding had ik vanavond wel willen hebben. Ik was met mijn zus op de Tong Tong Fair en heb een paar platvoeten van het vele lopen!!! 😉

    Like

  2. Grumblegronimo schreef:

    Goeie smorgens beiden. We bewegen al zo weinig, met dit apparaat groeien de mensen helemaal dicht. Bovendien, ze laten het alleen op een gladde ondergrond zien, met een slanke den erop. Hoe zou dat ding zich houden op een ongelijke vloer met een dikkertje van over de honderd kilo?

    Like

  3. Blog Zonder Naam schreef:

    Leuk dingetje……Maareh……. Rolstoelen, ook elektrische, en ook deze dingetjes dus, gaan uit het ziekenfondspakket. Gelukkig heb ik nog twee gezonde benen die me brengen waar ik wezen moet.

    Like

  4. datzalwel schreef:

    Als het ook over keien en z gaat was het wel leuk om naar de stad te rijden.
    Groetjes.

    Like

  5. oma schreef:

    Ha Jan,

    Het bedrijf loopt zeker voor in het ontwikkelen van robots. oma

    Like

  6. rietepietz schreef:

    Ik vind de dames wel erg krampachtig rechtop zitten dus zelfs op deze spiegelgladde oppervlakte is blijkbaar voorzichtigheid geboden ;-)maar misschien wel iets om verder te ontwikkelen !

    Like

  7. Leo's mening schreef:

    Die Japanners laten al vele jaren achteren zien waarover ze allemaal fantaseren. Honda is een innovatief merk dat daaraan dus heel graag meewerkt. Houdt hun ingenieurs scherp…

    Like

Geef een reactie

