Wat een machtige vogel nietwaar!
Nog een fijne dag. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Wat een fantastisch mooi gezicht is dat Jan! Geweldig mooie opnamen zijn dat en wat een visser!! Zo’n gaaf gezicht ook hoe hij met die vis in zijn klauwen zich uitschudt in de lucht. Prachtig filmpje Jan!
    Groetjes, Mar

    Like

  2. datzalwel schreef:

    Nu weet je ook waarom men het heeft over adelaarsogen.
    Groetjes.

    Like

  3. Geronimo schreef:

    Goeiemorgen J@n en Joke.
    Prachtige dieren zijn het.
    Ik heb roofvogels altijd al mooi gevonden.
    Ze kunnen flinke vissen door de lucht verplaatsen he.

    Like

  4. machtig mooi filmpje Jan,
    fijne dag verder

    Like

  5. Suske schreef:

    indrukwekkend zo’n vogel.

    Like

  6. Vlinder schreef:

    Heel mooi om te zien…blijven prachtige vogels hé;)
    Fijne avond verders met liefs voor Joke en jou van mij..;)

    Like

  7. oma schreef:

    Ha Jan,

    Dat is economisch jagen, gelijk een pootje vol met vis mee.

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma kun je straks beluisteren op onze weblog en nu al op de website waar de programma’s staan:
    http://www.wir-3.com/ kies voor radio de BOM

    Like

  8. rietepietz schreef:

    Prachtig gezicht natuurlijk hoe zo’n roofvogel z’n prooi pakt maar eh….. hou je hem wél uit de buurt van “mijn” zwaantjes?

    Like

Geef een reactie

