Ik heb er helemaal geen medelijden mee, jij wel?
Fijne dag nog.Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Wat ze al niet voor gekkigheid bedenken! Nee medelijden heb ik er niet mee, maar het zal best flink pijn hebben gedaan. Die zal zoiets vast niet gauw meer doen. 😉
    Groetjes, Mar

    Like

  2. datzalwel schreef:

    Nee geen medelijden. Misschien hebben ze er wat van geleerd, maar sommige mensen worden nooit volwassen al vinden anderen het wel weer iets hebben dat er altijd iets van een kind in je moet blijven zitten.
    Groetjes.

    Like

  3. Gerbrommio schreef:

    Goeiemorgen J@n en Joke.
    Dat kan nog best link zijn. Er zit een behoorlijke kracht achter.
    Maar ja, ze roepen het over zichzelf af.
    Wens jullie een fijn weekend.

    Like

  4. goede morgen Jan,
    wat ze al niet allemaal bedenken…..
    nee, heb er geen medelijden mee.
    fijne dag verder

    Like

  5. rietepietz schreef:

    Volgens mij amuseert hij zich kostelijk hoor ! Dat hóóp ik in ieder geval 😉

    Like

  6. Blog Zonder Naam schreef:

    Leuke spelletjes heb je de laatste dagen op je blog…..
    Je brengt de ,mensen nog op ideeën!

    Like

  7. oma schreef:

    Ha Jan,

    Je zult maar niets te doen hebben, dan is dit een leuk tijdverdrijf. oma

    Like

  8. Vlinder schreef:

    Je moet je maar vervelen hahaha maar gevaarlijk is het wel ja.
    Liefs voor Joke en jou Jan van mij…;)

    Like

Geef een reactie

