Hoe maak je kermis met weinig mogelijkheden?
Wel ’n beetje voorzichtig hè!
Fijne dag nog. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel schreef:

    Geweldig, dat is lol hebben!
    Groetjes.

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Hahahaaaa…het blijven toch kinderen hè! 🙂
    Groetjes, Mar

    Like

  3. Geronimo schreef:

    Goeiemorgen J@n en Joke. Of hun baas en hun verzekering hier blij mee zijn vraag ik me af. Maar ja, zolang ge moar leut het, he.

    Like

  4. Leo's mening schreef:

    Vindjt je het gek dat ze nooit veel verder komen dan lemen hutjes zonder struktuur? Beetje een variatie op het thema mechanische stier….

    Like

  5. wat hebben ze toch plezier er aan Jan,
    fijne avond verder

    Like

  6. oma schreef:

    Ha Jan,

    Heb ik laatst gezien, zeker gehuurd bij de bouwmarkt. oma

    Like

  7. rietepietz schreef:

    Ache maar leut het …… ( of zoiets ) lijkt me trouwens niet helemaal ongevaarlijk !

    Like

Geef een reactie

