We gaan de komende zomer weer volop genieten van het water, maar zie dit maar als een waarschuwing vooraf.
Ben je wel voorzichtig! ๐Ÿ˜‰
Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. nou Jan, wat er toch niet allemaal mis kan gaan…..pffff
    welterusten en voor vandaag een mooie koninginnedag

    Like

  2. Blog Zonder Naam schreef:

    De vrienden van mijn neven, Kees en Floris Harrewijn doen het als volgt:

    Waterpret op zijn Giessenburgs!!
    (overigens met hulp van onze familie)

    Like

  3. Vlinder schreef:

    Het WEERTje begint er in ieder geval op te lijken nu hรฉ want het oranje boven zonnetje doet flink zijn best;)
    Je filmpje is erruugggggggg leuk hahaha;)
    Veel plezier vandaag met liefs voor Joke en jou Jan….;))

    PS; geweldig leuk filmpje van Blogzondernaam….leuk joh!!;))

    Like

  4. Geronimo schreef:

    Er was er eentje bij die stak z’n kop in het zand. En eentje die dacht dat ie Jezus was, want die liep over het water. Maar voor de meesten viel hun dag in het water.

    Like

  5. datzalwel schreef:

    Daar hebben ze minimaal een heleboel blauwe plekken aan over gehouden, ik houd het maar bij mijn baantjes niet zo spannend maar wel veiliger.
    Groetjes.

    Like

  6. Billy schreef:

    ai ai, sommige zullen toch wel wat pijn hebben…

    Like

Geef een reactie

