PAPA
Op de speelplaats worden overdreven verhalen verteld :
`Wij zijn met drie kinderen thuis en ieder heeft zijn eigen bed…`
`Wij zijn met vier kinderen, en elk heeft zijn eigen kamer…`
`En wij zijn met vijven, en ieder heeft zijn eigen papa…`

POST
De verpleger in het ziekenhuis was bezig een 90-jarige dame te wassen.
Zullen we de brievenbus ook maar even wassen, mevrouw?`
`Laat maar,` zei de oude vrouw, `ik heb al 40 jaar geen post meer gehad!`

STOPPEN MET ROKEN
Twee begijntjes komen bij de apotheker en vragen een doosje condooms.
Ze werpen de inhoud op de grond en beginnen er op te trappen.
De apotheker weet niet wat hij ziet en vraagt wat dat te betekenen heeft.
`Op die manier zijn we ook gestopt met roken` antwoorden de begijntjes.

RIMPELS?
In de trein zit een oud gerimpeld mannetje.
Komt er een bloedmooi meisje in minirok tegenover hem zitten.
Het meisje kijkt naar de man en ziet plots al zijn rimpelswegtrekken.
Ze vraagt: `Wat is er met u aan de hand?`
`Tja,` zegt de man, `ik heb mijn vel nu wel ergens anders nodig!`

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

De schooljuffrouw vraagt in de klas wie er het rijkst is
Polleke als eerste :
`Wij juffrouw ! Mijn pa en ma hebben elk een auto,
we hebben een mooi huis en gaan veel op vakantie !
Jefke haast zich ook :
`Maar juffrouw ! Wij zijn nog veel rijker, mijn pa en ma hebben
ook elk een auto, maar ook elk een motor, we hebben een huis en
een appartement aan de kust en gaan ook heel veel naar het
buitenland op reis. Daarbovenop krijgen wij een auto als we 18 zijn.`
Jantje wacht rustig zijn beurt af :
`Juffrouw, wij hebben gewoon ALLES !
Mijn zus kwam verleden week met haar nieuwe
Marokkaanse vriend thuis en weet je wat mijn pa nadien zei ?
DAT WAS HET ENIGE WAT ER NOG MANKEERDE !

En verder nog een fijne zondag. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel schreef:

    Voor mij zijn de eerste en de laatste de beste, maar daar gaat het niet om hé. As ge mar leut hebt.
    Groetjes.

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Ze zijn allemaal leuk Jan maar die laatste vond ik de beste! 🙂

    Groetjes, Mar

    Like

  3. goede morgen Jan,
    mijn zondag is weer goed begonnen, vond ze allemaal leuk hahaha,
    fijne dag voor jou

    Like

  4. Leo's mening schreef:

    Tja, de laatste zetten me aan de schaterlach, kijk, en dat is op zondag dan wel weer even reden om jou een heerlijke zondag toe te wensen J@n….

    Like

  5. Geronimo schreef:

    Goeiemiddag J@n en Joke.
    Op deze sombere zondag zorg jij weer voor een vrolijke noot.

    Like

  6. Billy schreef:

    hahahaha, ze zijn weer goed, J@n!
    Nog een fijne zonnige zondag!!!

    Like

  7. rietepietz schreef:

    Gelukkig zei Joke al dat kiezen niet de opzet is ,maar áls ik zou moeten kiezen had ik het toch moeilijk hebben om tussen “post “en “rimpels” te kiezen ik heb dus maar gewoon om allebei voluit gelachen ;-)en de rest natuurlijk ff “meegenomen”in de lach ,ging in één moeite door !

    Like

  8. oma schreef:

    Ha Jan,

    De dag kan niet meer stuk, morgen wer wat te vertellen. oma

    Like

Geef een reactie

