Net geleerd hoe ik moet sms-en, kan telefoneren en ook nog mijn Tom Tom kan bedienen achter het stuur !!

 RIJ VOORZICHTIG…DENK AAN MIJ..

Nog een heel fijn weekend. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Seomezeor schreef:

    Wat ’n horrorbeelden……….. Ongelofelijk, die vangrail…….
    En dan te bedenken dat ik het ook doe, alle drie.
    Maar ik heb niet zo’n grote auto, dat dan weer wel.

    Jij ook ’n mooi weekend en ja, kijk goed uit. 😦

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Dat heeft-ie goed gedaan zeg!!! Ik heb helaas geen auto meer, dus als ik sms zit ik hooguit op de passagiersstoel, en daar kan/mag het. 🙂

    Groetjes, Mar

    Like

  3. goede morgen Jan,
    ik heb geen rijbewijs, dus dit kan mij niet gebeuren.
    Bedankt voor je mooie reactie en
    nog een fijne dag vandaag

    Like

  4. Jegrommeke schreef:

    Goeiemiddag J@n en Joke.
    Nu nog leren de vangrail te ontwijken.
    Een wonder als je daar levend uitstapt.

    Like

  5. Jerommeke schreef:

    PS. Ik heb een rijbewijs, dus dit kan mij niet gebeuren.

    Like

  6. Billy schreef:

    laten we meteen ook maar de autoradio en het roken achter het stuur afschaffen, want ook daar gebeuren meer ongevallen mee dan gedacht!

    :–)

    Like

  7. rietepietz schreef:

    En dat is nog niet eens álles , hij/zij doet óók nog aan schrootbewerking 😉

    Like

  8. Vlinder schreef:

    Inderdaad Jan! en wat dacht je van die koptelefoontjes met muziek die keihard aan staat?
    levensgevaarlijk ook in het verkeer.
    Fijne avond nog met liefs voor Joke en jou van mij…;)

    Like

  9. Suske schreef:

    telefoneren doe i k thuis wel.
    een gruwel die beelden.
    fijne avond J@n.

    Like

  10. oma schreef:

    Ha Jan,

    Deze mensen hebben wel heel veel geluk gehad, je kunt beter niet met te veel dingen aan het spelen zijn onder het rijden. oma

    Like

  11. Leo's mening schreef:

    Het is maar te hopen dat er rechts in die auto geen mensen zaten. Anders is het wel een heel droevig einde geworden van een ontspannen ritje…

    Like

Geef een reactie

