MIJN DOKTER ZEGT:

Wodka + IJsblokjes = Slecht voor de nieren!
Rhum + IJsblokjes = Slecht voor de lever!
Gin + IJsblokjes = Slecht voor de hersenen! Whisky + IJsblokjes = Slecht voor het hart !
Het lijkt erop dat die ijsblokjes voor alles slecht   zijn.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

We hadden ons klaargemaakt om te vertrekken naar het oudejaarsfeest.
We lieten het nachtlichtje branden, zetten het antwoordapparaat aan

hingen een handdoek over het kooitje van de parkiet en de kat werd buiten gelaten.
We belden een taxi … en als deze er aan kwam gingen we naar buiten.
Van zodra we buiten kwamen schoot de kat terug naar binnen.

We wilden haar niet binnen sluiten daar ze het op de parkiet gemunt had.
Mijn vrouw ging al in de taxi zitten terwijl ik achter de kat aan moest.
De kat rende de trap op en ik zette de achtervolging in.
Mijn vrouw die in de taxi zat te wachten, wou niet dat de bestuurder wist dat het huis verlaten zou zijn vannacht.

Dus vertelde ze de chauffeur : ” Hij is nog even naar boven om mijn moeder een goede nacht te wensen…”
Enkele minuten laten zat ik in de taxi:
” Sorry dat het zo lang duurde” zei ik ” maar die stomme trut had zich weggestopt onder het bed.

Ik heb haar met een kapstok moeten porren om haar er onder uit te krijgen.

Dan wou ze weglopen maar ik heb haar bij haar nekvel gegrepen.

Dan heb ik haar in een deken moeten draaien om te voorkomen dat ze me zou krabben!

Maar ’t is gelukt, ik heb haar met haar dik lijf beneden gekregen en ik heb haar in de tuin gezwierd !

Hopelijk kakt ze vannacht weer niet op mijn groenten !”

Er viel een oorverdovende stilte in de taxi…

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Een Hoogeveense kapper is trots op zijn papegaai en zet ‘m in de zomer
op een statief voor z’n zaak…

Maar iedere keer als Julia, een mooie dame van 25 jaar, voorbij komt,

roept de papegaai: ” Daar is ze, onze hoer “!

Na een tijdje begint ze dat beu te worden en gaat ze zich beklagen

bij de kapper.

De kapper begrijpt haar en beslist de papegaai te straffen
door hem helemaal zwart te schilderen.

“Volla” zegt hij, “Nu ziet hij er uit gelakt als een mottige kraai

en dat blijft zo,zolang hij niet braaf is.”.

Als Julia de volgende dag passeert, zwijgt de papegaai in alle talen…!
Natuurlijk is ze verwonderd over die verandering en

zei ze tegen de papegaai: “En….jij met uw grote smoel,

nu heb je minder praatjes hé ?”

Waarop de papegaai antwoordt:

Als ik mijn smoking aan heb, praat ik niet met hoeren”

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

En verder nog een prettige zondag. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Ze zijn weer hartstikke goed Jan…..
    Mijn goede wederhelft en ik hebben er om gelachen.
    Fijne zondag met groetjes,
    Greetje

    Like

  2. Blog Zonder Naam schreef:

    O Jee….. Die tweede….
    Ik zie het helemaal voor me…..
    De andere twee zijn trouwens ook kostelijk!

    Like

  3. datzalwel schreef:

    Ze zijn goed, m,a,ar zo ga je niet met je kat om hé.
    Groetjes.

    Like

  4. corfianza schreef:

    Z e zijn weer goed gevonden Jan, en een gulle lach waard

    Like

  5. Vlinder schreef:

    Whahaha ijsblokjes slecht? gelukkig mogen we verders alles drinken eej hihi ik vind um leuk!
    Zo ken ik er nóg eentje….ik heb nog een goed dieet voor je,het kiwi dieet,
    hierbij mag je álles eten behalve kiwi,s 🙂
    Fijne zondag verder met liefs voor Joke en jou Jan…;)

    Like

  6. Jeromba schreef:

    Ik neem nooit meer ijsblokjes in m’n drankje.
    Die taxichauffeurs maken ook wat mee he.
    Gelukkig maar dat papegaaien zoveel praten;
    levert heel wat leuke moppen op.

    Like

  7. hartelijkehothulk schreef:

    Super die papagaai !

    Like

  8. rietepietz schreef:

    Whahahaha , je hebt jezelf weer overtroffen J@n ,ik snaop nu waarom ik nooit ijs in m’n drankjes wil , m’n gevoel zegt me gewoon dat het slecht voor me is ! Maar de andere twee zijn óók reuze leuk !

    Like

Geef een reactie

