Dan moet die vis toch wel erg vers zijn, als hij gaat niezen van de peper 😉
Lachen!! Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. hahaha…. ontzettend leuk Jan,
    je hebt me voor het slapen gaan weer even aan het lachen gemaakt,
    welterusten

    Like

  2. datzalwel schreef:

    Je zin in vis zou voor die dag over zijn denk ik.:-)
    Groetjes.

    Like

  3. Goeiemorgen J@n en Joke.
    Prachtige stunt! Moet je die gezichten zien he.

    Like

  4. rietepietz schreef:

    Weer een prachtig staaltje “misleiding” met uiteraard een komisch resultaat !

    Like

  5. miss Marple schreef:

    Grinnnn…je zou toch raar kijken als je zoiets mee zou maken! 🙂

    Like

  6. oma schreef:

    Ha Jan,

    Heel grappig, je zou er toch vreemd op reageren. oma

    ot, kan me de ‘Big Ben’ regenkleding niet meer herinneren, kan het nog eens navragen aan mijn oudere broer.
    Maar Radio Luxenburg heb ik na de zeezender periode beluisterd 208, maar niet jouw periode, toen waren er nog de Nederlandstalige uitzendingen.

    Like

Geef een reactie

