Weer een hele mooie uit de ‘Gags’ serie.
Als je er maar niet je hoofd bij verliest.
De groeten. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. TE GEK Jan…. erg leuk,
    dankjewel voor het delen,
    welterusten

    Like

  2. oma schreef:

    Ha Jan,

    Heel leuk, maar als ik daar met Benno zou lopen krijgt ze een flinke lik op haar platte “mond” oma

    Like

  3. Geronimo schreef:

    Hij’s nog steeds leuk he.
    Ik had ‘m vorige maand op m’n blog (2 maart).
    Maak er een mooie dag van J@n en Joke.

    Like

    • J@n. schreef:

      Dat geheugen speelt me dus weer parten.
      Sorry Geronimo!
      Het is echter wel het bewijs dat ik hem heel leuk vind, anders had ik hem niet geplaatst, dus jij hebt ook een juiste keus gemaakt. ๐Ÿ˜‰

      Like

  4. fairytalesss schreef:

    Dat zeggen ze steeds tegen mij: ‘jij gaat je hoofd nog eens verliezen’ ๐Ÿ˜‰

    Grtjs!

    Like

  5. miss Marple schreef:

    Kijk, om zulke grappen lig ik dus in een deuk!!! ๐Ÿ™‚
    Groetjes, Mar

    Like

  6. hartelijkehothulk schreef:

    Superleuk, ik vind dit de mooiste grapjes.

    Like

  7. rietepietz schreef:

    Klopt ik zag het filmpje bij Jeroen maar hij is nog steeds “verrassend” , ’t mens mag blij zijn dat niemand tegen haar hoofd schopt ๐Ÿ˜‰ Kan me goed voorstellen dat je je een rotje schrikt als je ermee te maken krijgt!

    Like

  8. Marianne schreef:

    Hahahaha…je schrikt je toch een hoedje..

    Leuk filmpje J@n.

    Liefs Marianne

    Like

  9. Vlinder schreef:

    Maar hij blijft toch bizar en leuk om te zien hรฉ;)
    Liefs voor jou en Joke van mij….;)

    Like

Geef een reactie

