Drie mannen: een Belg, een Nederlander en een neger, zitten gespannen te wachten in de kraamkliniek.
Plots komt de dokter binnen: ‘Proficiat, alle drie een jongen!
Er is echter een probleem, door de drukte hebben we de baby’s verward, maar ik denk dat jullie zelf het best kunnen zeggen wie je kleine is’.
Bij de drie baby’s neemt de Nederlander onmiddellijk het kleine negertje.
Zegt de dokter: ‘Maar meneer, dat kan toch niet die van u zijn?’
Zegt de Nederlander: ‘Ik weet het, maar het is de enige manier om zeker te zijn dat ik niet met een Belg naar huis ga’.
+++++++++++++++++++++++++

Spelenderwijs woordjes leren :
De juf vraagt in de klas of de leerlingen een zin kunnen maken met het woordje ‘wirwar’.
Leentje krijgt eerst het woord en zegt :’Gisteren heb ik mijn mama wol
helpen sorteren, het was een echte wirwar’
Zeeeer goed zegt de juf, waarop zij Frankske het woord geeft.
‘Als mijn papa ’s morgens opstaat is zijn haar een echte wirwar’.
‘Ook een zeer goede zin’ stelt de juf. De derde leerling die het woord
neemt is Ahmed, zijn zin is: ‘Mijn broer ging forich week een
bank overfalle, maar zijn gewirwar kapot’. …..

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

De ene blondine zegt tegen de ander: ‘Dit jaar valt Kerstmis op een
vrijdag’…Zegt de ander: ‘Oh! hopelijk niet op de 13de!!’

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Gesprek tussen twee blondjes:
‘Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan’…Zegt de ene.
De andere vraagt verwondert: ‘En waren de vragen moeilijk??’

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Een blondje krijgt een tweeling en huilt ononderbroken.
De verpleegster vraagt: ‘Waarom huil je eigenlijk? Je hebt twee prachtige
baby’s!’
‘Ja, maar ik weet niet van wie die tweede is!!’
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

En verder wens ik je nog een prettige zondag.

Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Hahahaaa…waar haal je ze toch allemaal weer vandaan!!?? Met een lach wens ik jou en Joke fijne Paasdagen.
    Groetjes, Mar

    Like

  2. Vlinder schreef:

    HAHAHA super mopjes weer Jan! Met dat gewirwar kon je dus vele kanten uit eej hihihi leuk!;)
    Fijne Paasdagen Joke en Jan met liefs van ons hiero…..;)

    Like

  3. Geronimo schreef:

    Goeiemiddag J@n en Joke.
    Ze zijn weer goed voor een gulle lach.
    Toch heb ik zo het idee dat je ze ook op je andere blog al hebt gehad.
    Maar wie daar op let is een kniesoor.

    🙂

    Like

  4. datzalwel schreef:

    Weer eeen gulle lach hier.
    Groetjes.

    Like

  5. rietepietz schreef:

    Veel leuker dan paaseieren zoeken om hier bij de mopjes te lezen 😉

    Like

  6. oma schreef:

    Ha Jan,

    Deze moppen zijn beter dan de uitvinding. oma

    Like

  7. Leo's mening schreef:

    Jaja, ze waren weer mooi……haha!

    Like

  8. Mirjam Kakelbont schreef:

    Sma-ke-lijk gelachen, heus waar!

    Like

Geef een reactie

