Is dit slim of moet je dit sluw vinden? Grappig is het in ieder geval wel!
Nog een prettige nieuwe week. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Ahhhhhh….die arme poes laat-ie er voor opdraaien!! Slim en sluw is-tie zeker!
    Groetjes, Mar

    Like

  2. ik vind dit slim en sluw Jan, schitterend…
    welterusten voor zo meteen

    Like

  3. Panta Rhei schreef:

    Het is in ieder geval geen slim baasje! 😉

    Like

  4. Vlinder schreef:

    whaaaa twee zielen,één gedachte weer jan want ditzelfde filmpje had ik ook klaar staan voor een logje hihi;)
    Hij is geweldig leuk hé? schitterend leuk gedaan hahaha;))
    Fijne nieuwe week met liefs voor jou en Joke van mij…;))

    Like

  5. Billy schreef:

    hahahahaha!
    Slimme kerel hoor…

    Like

  6. Leo's mening schreef:

    Een hond slim? Mwah…..maar dit exemplaar is een uitzondering denk ik……

    Like

  7. Geronimo schreef:

    Whahaha, die hond is niet voor de poes!

    Like

  8. Bettje schreef:

    Grappig beessie ;-)) Fijne dag Janus, ik hou het bloggen voor gezien! X

    Like

  9. Marianne schreef:

    Ik vind dit sluw en slim, wat een geweldig filmpje J@n..

    Nog een fijne avond wens ik je.

    Liefs Marianne

    Like

Geef een reactie

