Kijk, dat is nou iets dat ik ook graag zou willen kunnen, maar helees pindakaas. 😉
Fijne dag nog. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. ik kan het ook niet Jan,vind het wel sjiek hoor….

    Like

  2. Panta Rhei schreef:

    Ik zou toch liever iets anders heel goed kunnen……………… 😉

    Like

  3. miss Marple schreef:

    Wat is dat nou, kan jij dat niet eens Jan!? Dat valt me nou van je tegen! 🙂
    Groetjes, Mar

    Like

  4. datzalwel schreef:

    Geqeldig wat een beheersing voor zo’n jong iemand.
    Groetjes.

    Like

  5. Blog Zonder Naam schreef:

    Geen wonder dat het zo lang duurde voordat ze begon: Ze had al haar concentratie nodig!
    ‘K zie het onze schaatsers nog niet nadoen.

    Like

  6. Geronimo schreef:

    Heel knap hoor, ik doe het niet na.
    Ben al blij als ik normaal op m’n benen kan staan.

    Like

  7. Leo's mening schreef:

    Zeker in he tkader van het voorgaande blogje zou ik het afraden. Zo’n plankje is vast kleiner dan je verwacht, het blijft ook minder goed onder de voeten zitten. En die kunstjes zijn niets meer voor net volwassen mensen. Laat dat maar aan de pubers over…

    Like

  8. Vlinder schreef:

    Héél knap inderdaad! maar ik blijf wel op de normale manier op m,n voeten staan,
    alhoewel? met die schoenen van miss marple valt het verdraaides óók niet mee hoor;)
    Maak er samen met Joke een mooie dag van,voorlopig even het laatste dagje met hogere temperaturen.
    Liefs voor jou en Joke van mij…..;)

    Like

  9. oma schreef:

    Ha Jan,

    Applause voor de deelnemer, ze kan er wat van, dacht even dat ze niet wilde beginnen. oma

    Like

Geef een reactie

